Nami Burn E2 Max – paspirtukas su žvėriška 8400W galia ir 90km/h greičiu!

2022-08-26

Oh yeah! Rimčiausias ir galingiausias iki šiol mūsų testuotas paspirtukas - NAMI BURN E2 MAX. Dalinamės unboxing kadrais bei pirmais įspūdžiais! 

Nami Burn E2 Max

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Žvėriška 8400W galia ir kvapą užgniaužianti akseleracija
  • Max. greitis iki 95km/h patiks visiems adrenalino fanatikams
  • Puiki ir tvirta surinkimo kokybė
  • Labai efektyvūs Logan 4-pistonų hidrauliniai stabdžiai
  • Reguliuojami hidrauliniai amortizatoriai - važiuoja ypač minkštai ir komfortiškai!
  • Didelis 3.5" TFT ekranas + daugybė įvairių nustatymų, parametrų
  • Tvirtas karboninis vairo rėmas ir labai solidus sulenkimo mechanizmas

Kas mums nepatiko?

  • Priekinis žibintas galėtų būt galingesnis ir ryškesnis
  • Labai didelis, sunkus ir nekompaktiškas modelis
  • Galinio STOP ir posūkių signalai prastai matomi kitiems eismo dalyviams

Unboxing

Užsakinėjom šį žvėriuką iš DHgate el.parduotuvės, pristatymas užtruko apie 1 mėn. atkeliavo saugiai ir tvarkingai, pristatė UPS kurjeris tiesiai į namus. Labai patiko, jog buvo saugiai supakuotas, tikrai nepagailėta ant kokybiškos dėžės ir apsauginio kartono. Netgi stabdžių diskai turėjo papildomas apsaugas, kad nesusilektų transportavimo metu, very nice!

Komplektacija

Užsakėm būtent "MAX" modelį dėl didesnės galios (peak 8400W), geresnių ir efektyvesnių stabdžių bei talpesnės 72V 32Ah baterijos. Dabar jau atsirado ir 72V 40Ah modelis, tačiau siuntimas tik iš Kinijos sandėlio - tai reiškia jog atkeliautų tik po 2-2,5 mėn. Dėžėje buvo: manual knygutė, demferis, rimtesnis 5A kroviklis, rakčiukai ir žinoma pats paspirtukas (ir dar off-road padangos, užsakytos papildomai). 

Pasiruošimas

Su visu unboxing'u, pafotkinimu, surinkimu užtrukom apie 40 min., bet realiai ką reikėjo padaryt, tai pritvirtinti vairą, prisukti ir sureguliuot demferį, pripūst padangas ir paspirtukas buvo paruoštas išjudėt test drive'ui! Jeigu be fotkinimų - tai realiai viskas būtų užtrukę iki 15 minučių max. Taip pat vadovausi šita info, kad susireguliuot paspirtuką optimaliem nustatymam / važiavimo komfortui: https://electric-scooter.guide/.../set-up-nami-burn-e-2-max/ (gal kažkam bus naudinga).

Pirmi įspūdžiai

Vairas aukštesnis ir platesnis negu anksčiau bandytas Kaabo Wolf KING'as - tai atrodė šiek tiek neįprasta pradžioje, bet sakyčiau patogiau ir komfortiškiau. Pats vairo sulenkimo mechanizmas išskirtinis, padarytas kokybiškai ir užsisuka / užsifiksuoja tvirtai. Aišku, pats karboninis vairo rėmas atrodo nelabai proporcingai palyginimus su tokiu masyviu paspirtuku, bet so far - viskas ok, nėra kažkokio klibėjimo ar "nesaugumo jausmo" važiuojant. Aišku, ne toks tvirtas ir stangrus kaip dual-stem variantai, bet kolkas neturiu didesnių nusiskundimų.

Hidrauliniai amortizatoriai yra reguliuojami, priekį pasukom šiek tiek, jog būtų kietesnis ir suteiktų daugiau stabilumo važiuojant didesnių greičiu, galą palikom stock, koks ir buvo out of the box. Damping reguliavimo ratuką realiai atsisukom iki greičiausio atšokimo lygio, tai važiuoja labai komfortiškai ir minkštai, puikiai sugeria kelio nelygumus ir duobutės. Sakyčiau labai didelis privalumas, kad lengvai ir patogiai reguliuojasi amortikai ir galima pagal save pasidaryt (nereik keist jokių įvorių ar kitų detalių, tik pasuki kiek reik ir viskas). 

Stabdžiai hidrauliniai "LOGAN" gamintojo, priekyje ir gale su 4 pistonais. Iš pirmų test drive'ų pasirodė, jog stabdo geriau ir efektyviau negu anksčiau testuoti modeliai su NUTT ir ZOOM stabdžiais. Pažiūrėsim kaip bus toliau, bet mačiau, daug kas mėgsta pasi'upgrade'int į Magura MT5e. Žiūrėsim kaip bus ilgalaikėje perspektyvoje, bet man kolkas pilnai užtenka ir stockinių.

Stovėjimo bazė plati ir didelė, pillnai telpa mano abi kojos šalia viena kitos su 45 dydžio batais. Gale - patogi metalinė kojos atrama (rėmo dalis), labai praverčia jeigu nori paspaust gazą iki dugno, haha! Už to paties rėmo galo dar labai patogu ir saugu uždėti spyną, jeigu tarkim reik pasilikti paspirtuką šalia kokios parduotuvės ar pan.

Kas galbūt buvo kiek neįprasta ir keista tai pereiti nuo gazo spaudimo iš viršaus (rodomuoju pirštu) - prie gazo spaudimo su nykščiu iš apačios. Ypač po labai jautraus Minimotors kontrolerio / EY3 valdiklio, šitas atrodo, jog gerokai vėluoja (response time) ir dar turi visai nemažą dead zone pradžioje. Aišku, čia gal ir pripratimo reikalas, bet važiuojant miško keliukais ir kai reikia įveikti kokias šaknis ar kitus kelio nelygumus - staigesnis ir tikslesnis throttle yra didelis privalumas.

Faina, kad yra didesnis ekranas, matoma nemažai informacijos apie greitį, pasirinkta važiavimo mode'ą, posūkius, šviesas ir pan. Taip pat palikta gan daug laisvės customization'ui, pvz. galima nustatyt priekinio motoro aštrumą / galingumą ir galinio variklio atskirai (pvz. priekis 40%, galas 60%). 

Kalbant apie galią, greitį ir askeleraciją - tai šitas žvėriukas lekia tikrai labai smagiai. Nesvarbu, ar spaudi gazą nuo 0km/h, ar važiuoji 50km/h ir nori spustelti dar daugiau - iškart pajungti tą momentinę 8400W galią, kurios daugeliui bus per akis ir realiai išnaudosi tik kokius 5-10% viso pasivažinėjimo metu. Na bet visgi, labai geras jausmas žinot, jog esant reikalui ar norui - paspirtukas tavęs nenuvils ir kiekvieną kart leis pajust tą adrenaliną bei išspaus šypseną veide. Kas bandė galingus paspirtukus - turbūt žino ir 100% pritars man.

Šiandien pravažiavom apie 32km, buvo greitesnių atkarpų po 40-50km/h, buvo ir lėtesniu mieste po 15-25km/h, bet jeigu pasikliausim ekrane rodoma informacija - liko apie 70% baterijos. Tai sakyčiau, kad 72V 32Ah baterijos visai turėtų užtekti net ir ilgesniems pasivažinėjams, optimalus variantas. Aišku, dabar visi nauji "E2 MAX" modeliai eis su 72V 40Ah baterija, tai galėsit laisvai varinėt nuo Vilniaus iki Kauno, haha!

Na ir desertui dar tokie smulkesni pastebėjimai. Įsibėgėjus iki kokių 60km/h ir staigiai atleidus gazą - priekyje juntama vibracija. Nežinau ar tiesiog natūraliai dėl masyvaus motoro / rato ar galbūt dar kažkas, reiks patestuot daugiau. Prisuktas demferis veikia gerai, suteikia daugiau stabilumo, tačiau tas išsikišęs cilindriukas su valdymo ratuku sukiojasi aplink savo ašį ir nusmunka žemyn. Kaip ir netrukdo, bet galbūt kas žino, ar taip turi būt, ar visgi turi laikytis tvirtai?!

Verdiktas

NAMI BURN E2 Max - smagus, komfortiškas ir galingas premium segmento paspirtukas, kuris orientuotas, žinoma, į paspirtukų entuziastus. Lyginant su Kaabo Wolf KING - sakyčiau, jog NAMI labiau toks miesto, asfaltinės trasos bolidas, tuo tarpu KING'as - miško trasų ir lengvo off-road'o triperiukas. Jeigu esi entuziastas ir biudžetas nėra problema - siūlyčiau rinktis vieną arba kitą variantą, priklausomai kur mėgsti daugiau važinėti. Šie paspirtukai tikrai nenuvils! 

Nami Burn E2 Max
Nami Burn E2 Max 72V 40Ah
Nami Burn E2 72V 30Ah
Kinijos sandėlis
3699 €2995 €
Kuponas: KLAUSTI NIUXTECH
Kuponas: DHMAY140OFFDEAL
Pirmą kartą užsakinėji iš DHgate? Sužinok, kaip užsakyti!
Kinijos sandėlis
2999 €2450 €
Kuponas: KLAUSTI NIUXTECH
Kuponas: DHMAY120OFFDEAL
Pirmą kartą užsakinėji iš DHgate? Sužinok, kaip užsakyti!

Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius paspirtukus skirtingose kainų kategorijose? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais! 

Geriausi 2023 elektriniai paspirtukai!

Patarimai

2023-03-16

Geriausi 2023 metų elektriniai paspirtukai – by NiuxTech

Geriausi 2023 metų elektriniai paspirtukai – by NiuxTech

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X