Inokim OXO – geriausias 2020 metų paspirtukas?!

2020-10-16

Dalinamės asmenine patirtimi ir keliais komentarais apie Inokim OXO paspirtuką pravažiavus kelis šimtus kilometrų. Tikimės, jog bus aktualu ir įdomu paskaityt!

Inokim OXO

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Premium unboxing patirtis ir kokybiškai pagamintas modelis
  • Puiki paspirtuko geometrija
  • Unikalus ir akį traukiantis dizainas su oranžinės spalvos akcentais
  • Raudonas "TURBO" mygtukas prideda pasitikėjimo ir galios. Haha!
  • Labai stabiliai ir užtikrintai važiuoja net ir prie didesnio greičio
  • Padarytas kabliukas, nulenkus vairą galima patogiai paimti / užkelti
  • Patogi ir ergonomiška nykščiu spaudžiama gazo svirtelė

Kas mums nepatiko?

  • Nėra priekinio purvasargio, o galinis taip pat nėra labai efektyvus
  • Tik vienguba krovimo jungtis, labai ilgai kraunasi nuo 0 iki 100%
  • Labai mažai konfiguravimo galimybių, nėra "ZERO START" nustatymo
  • Silpnos priekinės LED šviesytės

Unboxing

Nors keliavo paspirtukas ~ 2 mėn. traukiniais ir fūromis - apsauginė dėžė šiek tiek padaužyta, bet originali vidinė Inokim dėžė graži, nesulankstyta, visas turinys ir pats paspirtukas atkeliavo be jokių defektų. Unboxing patirtis labai maloni, surinkimas aspirtuko užtruko apie 15 min. Reikėjo prisukti vairą, galinį purvasargį ir pripūsti padangas.

Pirmi įspūdžiai labai teigiami: aukšta surinkimo kokybė, gražus dizainas, masyvi 60V 26Ah baterija, pakankamai galios kylti net į statesnius kalniukus (2*1000W). Žinoma, kai tokie parametrai, tai nenuostabu, jog ir svoris šio paspirtuko net 33kg! Nešiotis net ir į pirmą aukštą nelabai norėsis, ką jau kalbėt jei būtų koks 5-as...

Kokybė

Čia kažkokių per daug nusiskundimų neturime. Paspirtukus atkeliavo labai kruopščiai supakuotas, todėl jokių transportavimo pažeidimų nebuvo. Surinktas atrodo tvirtai, iš kokybiškų medžiagų ir detalių ir per šį laikotarpį didesnių kažkokių problemų nepasitaikė. Tiesa, galinis purvasargis po kelių pirmų pasivažinėjimų atsilaisvindavo, bet sipriau priveržus - viskas susitvarkė. Niekas nekrebžda, sulenkimo mechanizme jau įdėta tarpinė (+papildoma kartu atėjo). Stabdžius reikėjo šiek tiek dar pasireguliuoti, kad nesitrintų į diskus, o apart to - imi ir važiuoji!

Motorai / Galia

Kaip žinia, OXO modelis turi 2 variklius po 1000W (momentine galia 2600W), kurių pilnai užtenka užvažiuoti net ir į statesnius kalniukus. Ištestavom užvažiuoti į statesnį barbakano kalniuką Vilniuje tai su 2 motorais užtraukia be problemų - o su 1 deja, bet pastringa įvažiavus apie 20-30% (testuota su 85kg apkrova). Apie kitus mažesnius kalniukus kaip Ozo, Narbuto ir pan. neverta kalbėt, nes užtraukia ant 50km/h. Easy. Žinoma, tie, kas tikisi paspirtuko su kuriuo iš vietos būtų galima šauti staigiai - OXO tikrai nebus Nr.1 pasirinkimas, nes jo akseleracija padaryta švelni ir tolygi. Kas nori staigios aksceleracijos iš vietos - tada geriau imkit ZERO 10X/11X arba Kaabo Mantis.

Pakaba / Amortizatoriai

Daug kas skeptiškai žiūri į viengubas šakes, bet mes patys ramiai pravažiavom tuos 200km tiek lygesniais keliais, tiek miško off-road'iniais (buvo ir extreme) ir jokių problemų nebuvo. Žinoma, 200km yra nedaug tokiam paspirtukui, bet yra žmonių, kurie ir 2000km+ prasuko bei toliau kuo puikiausiai važinėja. Nauji OXO atkeliauja su HIGH ir HIGH+ amortizatorių adapteriais (įvorėmis) - tai mes užsidėjom HIGH+ su kuriais daugiau minkštumo ir komforto. Iš esmės, kartais gal ir norėtųsi, kad būtų dar minkštesnis važiavimas (ypač off-road), bet jeigu pradės suptis per daug - tada sumažės stabilumas ir apsunkės vairavimas.

MAX greitis

Ištrauktas iš dėžės paspirtukas yra su uždėtų 25km/h ribotuvu, tačiau "atsirakinti" greiti į max yra labai paprasta ir elementaru. Prireiks kelis kart paspaudinėt mygtukus ant vairo ir tiek. Su pilnai įkrauta baterija ant lygaus kelio, apkrova apie 85kg ir 2 varikliais - pavyko pasiekti 60km/h greitį (OXO oficialiai deklaruoja iki 65km/h), na o nuo mažesnio kalniuko ir apie 68km/h išspaudėm. Tiesa, tokiais greičiais mieste važinėt nelabai bus kur, bet ant tiesiosios kartais smagu paspausti. Žinoma, tik įsitikinus, jog saugu, važiuoji su šalmu ir nekėli gresmės kitiems. Šalmas tikrai "a must", kad ir kaip gerai vertinate savo vairavimo įgūdžius!

ZOOM Stabdžiai

Inokim OXO atkeliauja su hidrauliniais "Zoom" stabdžiais, kurie galbūt ir nėra patys geriausi, bet savo darbą atlieka gerai ir tinkamai. Nebuvo niekad nei užsikirtę, nei kad nesuveiktų ar dar kažkas. Kaip ir minėjome pradžioje, reikėjo tik šiek tiek pareguliuoti, kad nesitrintų į diskus ir tiek. Stadbžių rankenėlės spaudžiasi lengvai ir patogiai, na o stabdymo kelias ir efektyvumas priklauso nuo įvairių sąlygų, tad čia kažko per daug neprikomentuosim. Žodžiu, stabdžiai veikia, mums pilnai užtenka stock'inių "Zoom", nors jau matėm, kad naujausi OXO modeliai iš gamyklos atkeliauja su dar kitokiais XOD XD-D700 stabdžiais. Bus įdomu sulaukt žmonių atsiliepimų apie juos, ar geresni ir pan.

Baterija / Krovimas

25.6Ah baterija mūsų nuomone yra pats tas tokiam paspirtukui. Žinoma, niekada nebus "per daug talpios baterijos", bet kuo ji didesnė - tuo ir svoris atitinkamai didėja. Vienas iš minusiukų yra tai, jog pilnas baterijos įkrovimas trunka net apie 13-14 val., t.y. realiai grįžus vakare su tuštesne baterija namo - reiktų iškart jau ir kišt krautis, kad ryte pabudus būtų užkrauta pakankamai. Iš kitos pusės - ar tikrai išvažinėsi kiekvieną dieną 50-60km? Nebent dirbti su Wolt/Bolt, tada turbūt taip. Anyways, fast charge galimybė, dvigubas krovimo lizdas kaip ant ZERO būtų privalumas, galimai Inokim kažką sumąstys su kitu savo OX / OXO atnaujinimu. Lakstant didesniais greičiais - realus nuvažiuojamas atstumas būtų apie 35-50km, važiuojant ekonomiškiau - galima ir kokius 70-80km išspausti. Mums asmeniškai baterijos pilnai viskam užteko.

Važiavimo patirtis

Inokim OXO važiuoja komfortiškai ir stabiliai. Net ir prie 50-60km/h greičio - jautemės saugiai ir užtikrintai. Labai greitai apsipratom prie didesnio greičio, todėl po kurio laiko važiuojant ant 35-40km/h atrodo kažkaip įprasta, gal netgi per lėtai (haha). Gulinčius policininkus galimi drąsiai ir greitai pravažiuoti, ypač jei šiek tiek pasišoksit prieš kalniuko pradžią. Na o jei norėsit dar kiečiau, tai galima ir pilnai peršokti - tik reikės pasitreniruoti, nes visgi paspirtukas sveria 33kg. 

Važiuojant off-road keliais taip pat labai smagu, gaila neturėjom off-road'inių padangų, nes būtų visai kitaip tada. Žinoma, priklauso dar ir koks taks off-road kelias. Jeigu pastoviai vien tik medžių šaknys, grubesnis žvyras ar pan. - tada greitai lakstyt nesinorės, nes per daug kratimosi... Jeigu koks geresnis miško keliukas - tada visai jau kas kita, ir labai smagi patirtis!

Kas patiko / nepatiko?

Patiko, kad gale yra šviečiantis raudonas LED žibintas, kuris praverčia tamsesniu paros metus ir įspėja kitus eismio dalyvius, deja priekinės LED šviesytės nors ir atrodo gražiai - jos yra ganėtinai silpnos ir jų neužtenka važiuoti komfortiškai. Reikia dėtis papildomai kažką galingesnio ant vairo. 

Stovėjimo bazė plati ir ilga, o jos galas užsilenka į viršų (purvasargio dalis), į kurį taip pat galima patogiai atsiremti. Bazės pilnai užtenka atsistoti suglaudus šalia kojas, žodžiu vietos daug. Pats paviršius yra plastikinis, todėl palijus - gali pasidaryti tiesiog slidu stovėt ant jo.

Verta akreipti dėmesį, jog paspirtukas yra gan didelis ir sunkus (33kg) todėl net sulenktas pusiau gali sunkiai tilpti į bagažinę. Jeigu reikės nešioti laiptais daug - oj, tada teks pasportuoti... Dar kas galėtų būt geriau - tai geresni purvasargiai. Gale dar kaip ir ok, bet priekyje galima sakyt nėr jo išvis. Matėm, kad kažkas pasidarė savo tvirtinimą ir uždėjo tokį patį Inokim purvasargį kaip gale ant priekinio rato. Tai jeigu to reikės - galima sugalvot tam sprendimų.

Na ir iš paskutinių minusiukų - tai nėra galimybės (su stock variantu) pasidaryti, kad paspirtukus startuotu iš vietos, kuris tikrai pagelbėtų jeigu reiktų pajudėt kažkokioje įkalnėje arba "užsirautumėt" miške ant labai stataus kalno. Na bet tokių situacijų galimai Jums ir išvis nepasitaikys ir atvirkščiai "zero start" nebuvimas išgelbės situacijose kai netyčia bus nuspaudžiamas gazas.

Verdiktas

Mūsų nuomone, šis OXO paspirtukas yra skirtas tiems, kas vertina komfortą, dizainą ir malonų važiavimo experience'ą, nesvarbu ar tai būtų kasdienis keliavimas į darbą ir atgal, ar tik laisvalaikio priemonė. Jeigu norit mobilumo, kompaktiškumo, staigios akseleracijos iš vietos - šis paspirtukas tikrai ne Jums. Tačiau, jeigu ieškote patikimo, gražaus, kokybiškai surinkto, komfortiško ir turinčio pakankamai galios paspirtuko - Inokim OXO yra tikrai vertas savo dėmesio! Žinoma, ne už €2300, bet už €1700 jau visai kita kalba! 

Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius paspirtukus skirtingose kainų kategorijose? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais! 

Geriausi 2023 elektriniai paspirtukai!

Patarimai

2023-03-16

Geriausi 2023 metų elektriniai paspirtukai – by NiuxTech

Geriausi 2023 metų elektriniai paspirtukai – by NiuxTech

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X