Elelgide M2 yra biudžetinės klasės elektrinis dviratis iki €800. Šiame kainų ruože galima rasti ir kitų, parametrais panašių modelių, tad apžvelkime ar šis M2 yra kažkuo išskirtinis, kokie yra jo pliusai, minusai ir ar verta jį pirkti?
ELEGLIDE M2
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Unboxing
Dviratis atkeliavo iš elektroninės parduotuvės Geekbuying. Kaip ir įprasta, siuntimas iš EU sandėlio greitas ir be jokių nesklandumų, užtruko 5 darbo dienas kol pristatė kurjeris iki namų durų. Pati dėžė be didesnių pažeidimų, tranportavimo metu per daug nenukentėjo.
Dėžės viduje radome elektrinį dviratį, manual knygutę, kroviklį, surinkimui skirtus įrankius bei dviračio priedus. Pradžioje uždėjome priekinį ratą, tuomet vairo rėmą, sėdynę bei prisukom pedalus. Deja, bet komplekte nebuvo purvasaugių, tad teks ieškotis kur įsigyti atskirai.
Kokybė
Eleglide M2 dizainas ganėtinai paprastas. Juodos spalvos rėmas su keliais raudonais ir pilkos spalvos akcentais žiūrisi visai gražiai, duoda šiokio tokio "sportiškumo" vibe. Patys ratlankiai iš savęs ir padangos su KENDA baltu užrašu irgi prideda papildomo cinkelio. Pati surinkimo kokybė gera, prie kažko prikibti labai negalėčiau.
Smagu, jog gamintojas nusprendė parinkti kiek aukštesnės klasės komponentus nei įprasta matyti tokio biudžeto segmente. Hidrauliniai XOD stabdžiai, Shimano Altus pavarų perjungimo rankenėlės, galimybė prisijungti prie dviračio per Eleglide APP'są.
Motorai ir galia
Gamintojas deklaruoja, jog įmontuotas 250W motoras gali išvystyti iki 570W momentinė galią. Tiesa, kadangi tuo pačiu metu teko testuoti ENGWE M20 modelį su 750W motoru ir DUOTTS F26 su 2*750W, tai tikrai pasijautė labai didžiulis galios skirtumas.
Taip, užvažiuoti į kalniukus su elektriniu dviračiu lengviau, tačiau man asmeniškai 250W jau mažokai. Į vidutines ar statesnes įkalnės tikrai reikės paminti labiau, šioje vietoje gelbėja tai, jog Eleglide M2 turi 24 lygių pavarų sistemą ir tai leidžia prisitaikyti prie situacijos.
Nuvažiuojamas atstumas
M2 turi lengvai ištraukiamą 36V 15Ah (540Wh) bateriją, kuri yra net dvigubai talpesnė nei kad ant Eleglide M1 (7.5Ah) ir netgi talpesnė už Elelgide M1 Plus (12.5Ah). Tiesa, lygiai taip pat ir kaina naujojo modelio yra didesnė. Miesto sąlygomis važiuojant daugiausiai "ant elektros" pavyko nuvažiuoti ~ 30km.
Važiuojant su "pedal assist" pagalba, žinoma, jog būtų galima nuvažiuoti ir daugiau. Jeigu atsitiktų taip, jog važiuojant baterija pilnai išsikrautų - naudotis dviračiu galima ir toliau, tačiau reikia paminėti, jog pedalų minimas pasidaro gerokai sunkesnis nei minant įprasta (ne elektrinį) dviratį.
Važiavimo kokybė
Eleglide M2 elektrinis dviratis turi 27.5*2.35" KENDA padangas bei priekinį spyruoklinį amortizatorių su 100mm eiga. Pasireguliuoti minkštumo pagal save galimybės nėra, galima tik pilnai užrakinti arba atrakinti. Sėdynė / balnas irgi toks labiau "sportinis", jis nėra minkštas, tad važiuojant ilgesnius atstumus pasijaučia labiau.
Priekinis ratlankis "out of the box" nebuvo labai tiesus, reikia pačiam pasitiesinti privežinėjant stipinus arba nuvežti į kokį dviračių servisą, kad tą atliktų profesionalas. Lygiai tokia pati situacija buvo ir su anksčiau testuotu Eleglide M1 Plus.
Na, o važiavimo patirtis sakyčiau tokia įprasta. Važiuoja stabiliai, vairas ganėtinai platus, sėdynės aukštis reguliuojasi, dėl savo 22kg svorio ganėtinai manevringas, platesnės 2.35" suteikia daugiau sukibimo su kelio danga, galima drąsiau pravažiuot ir kokiais miško takeliais.
Kas patiko?
Eleglide M2 dviratis turi keletą labai sveikintinų atnaujinimų palyginus su pirmos kartos M1 /M1 Plus modeliais. Talpesnė 540Wh baterija, efektyvesni XOD hidrauliniai stabdžiai, aukštesnės klasės Shimano Altus pavarų perjungimo rankenėlės, valdymas ir nustatymai naudojant APP'są.
Kalbant apie APP'są tai jis veikia sklandžiai, valdymas padarytas patogus. Prisijungus galima nustatyti "pedal assist" lygius, įjungti / išjungti priekinį žibintą, užrakinti / atrakinti dviratį, matyti nuvažiuotą atstumą, nustatyti max. išvystomą greitį. Standartiškai būna nustatyta 25km/h, bet keliais paspaudimai galima pasididinti iki 32km/h.
Šis modelis ganėtinai lengvas, sveria 22kg, atsižvelgiant, jog atkeliauja su 27.5” ratais, ir 15Ah baterija. Palyginimui SAMEBIKE LO26 elektrinis dviratis su 26" ratais ir mažesnės talpos baterija sveria 24kg. Tiesa, pastarasis modelis turi sulenkimo mechanizmą, kuriuo negali pasigirti Eleglide M2.
Kas galėtų būti geriau?
Panašu, jog Eleglide taikosi plačiai į visą EU rinką ir stipriai atsižvelgė į kai kurių šalių apribojimus dėl variklio galios, greičio, gazo svirtelės integracijos. Man asmeniškai 250W motoro per mažai, ypač kai teko ištestuoti galingesnių modelių. Norint užvažiuoti į kalniukus dažnu atvėju teks nusimesti į žemesnę pavarą ir nemažai padirbti kojomis.
Biudžetinės klasės Shimano Tourney galinis pavarų perjungėjas. Ir nors perjungimo rankenėlės ant vairo sudėtos aukštesnės klasės (Shimano Altus), bet gamintojas pataupė ant galinio perjungėjo. Komplekte nėra pridedami purvasaugiai, reikės ieškotis ir užsisakyti papildomai.
Ekranas mažiukas, nėra labai ryškus, tad važiuojant saulėtą dieną, informacija jame ganėtinai sunkiai įžiūrima. Taipogi, baterijos krovimo laikas yra ganėtinai ilgas apie 8-9 valandos. Sėdynė kietoka, nėra labai patogi norint įveikti didesnius atstumus.
Nors testavimo laikotarpiu nuvažiuotas atstumas nebuvo didelis, tik apie 100km, bet stabdžių trinkelės pastebimai susidevėjo ir greitu metu reikės galvoti apie naujas. Na ir galiausiai, gal smulkmena, bet gale nėra STOP LED žibinto, pridedamas tik standartinis raudonos spalvos atšvaitas.
Verdiktas
Mano nuomone, Eleglide M2 kokybė, parametrai bei naudojami komponentai pilnai atitinka savo kainą. Ar pats asmeniškai rinkčiausi šitą dviratį kasdieniam naudojimui - greičiausiai ne. Pagal mano poreikius ir prioritetus - motoro galia yra vienas iš svarbesnių aspektų, tad 250W man per mažai.
Kaip alternatyvą už panašią kainą siūlyčiau pasvarstyti apie SAMEBIKE LO26 II modelį, nors ir su kiek mažesniais 26" ratais, bet su galingesniu 750W motoru, kuris suteiks malonesnę akseleraciją, didesnį išvystomą greitį bei žymiai geriau užtrauks į rimtesnius kalniukus.
Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius dviračius iki €1000? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais!
Geriausi 2023 metų elektriniai dviračiai!
Patarimai
2024-02-27
2023 perkamiausi elektriniai dviračiai iki €1000. Atrinkome ir palyginome geriausius!
Nuolaidos
2024-03-30
Samebike LO26 e-dviratis su 750W motoru ir greitu pristatymu iš EU sandėlio už €833
Nuolaidos
2024-12-02