Teverun Fighter Mini Pro - tai trečiasis ir galingiausias mūsų testuotas Teverun gamintojo paspirtukas. Už itin patrauklią kainą šis paspirtukas pasižymi puikiomis techninėmis savybėmis - du 1000W varikliai, talpi 60V 25Ah baterija ir 65 km/val išvystomas projekcinis greitis.
Teverun Fighter Mini Pro
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Ant popieriaus atrodo puikus paspirtukas. Tačiau kaip yra iš tiesų? Iš patirties žinome, kad deklaruojamos techninės savybės dažnai prasilenkia su realybe. Ar tikrai galima išvystyti 65 km/val greitį (o gal ir daugiau?), bei nuvažiuoti iki 80 kilometrų vienu įkrovimu? Apie tai ir dar daugiau sužinosite šioje NiuxTech apžvalgoje.
Kas dėžėje?
Dėžės turinys praktiškai nesiskiria nuo Teverun Blade Mini Pro. Šioje dėžėje be paspirtuko rasite dvi NFC korteles, vairo tvirtinimo plokštelę su 4 varžtais, vartotojo instrukciją, daugiafunkcinį įrankį ir 67.2V 2A įkroviklį ir mažą dovanėlę iš gamintojo - kepurę nuo saulės su Teverun logotipu. Net jei ir nebūtų naudojamos, tokios netikėtos smulkmenos visada džiugina.
Išėmus paspirtuką iš dėžės, užfiksavus vairo stiebą pritvirtiname vairą tvirtinimo plokštele, pripučiame padangas ir galime leistis į pirmąją kelionę.
Pirmi įspūdžiai
“Stealthy” - žodis puikiai apibūdinantis šį paspirtuką. Teverun Fighter Mini Pro dominuojanti spalva juoda, o stovėjimo platformos šonuose įmontuotos šviesios juostos, su paspirtuko pavadinimu pačioje platformoje. Vairo stiebe taip pat puikuojasi Teverun Fighter Mini užrašas.
Iš pirmo žvilgsnio, tai paspirtukas kuris aplinkinių akį patrauks tik dėl savo dydžio. Dėl savo paprastumo ir neišsiskyrimo aplinkoje, asmeniškai tai vienas gražesnių paspirtukų šiuo metu rinkoje.
Paspirtuko korpusas tvirtas, judinant ir purtant paspirtuką niekas nekliba ir netraška. Pasirinktos medžiagos kokybiškos, stovėjimo platforma iš vientisos gumos su keliais iškilimais, vairo guminės rankenėlės patogios ir fiksuojamos varžtais.
Kaip ir Blade Mini paspirtuke, taip ir Fighter Mini Pro TFT ekranėlis įmontuotas į vairo stiebą. Tai puiku siekiant sumažinti dalių kiekį vaire, tačiau važiuojant, tai jau kita istorija - plačiau apie tai kitose pastraipose.
Be stabdžių rankenėlių, kairėje vairo pusėje rasite Teverun pamėgtus, tačiau nelabai patogius apšvietimo, posūkių ir signalo mygtukus, o dešinėje pusėje rodomuoju pirštu valdomą greičio svirtelę su įmontuotais keturiais mygtukais paspirtuko valdymui.
Paspirtukas su 10*3 colių padangomis ir reguliuojamais hidrauliniais amortizatoriais. Net nepradėjus važiuoti ir atsistojus ant paspirtuko jaučiamas jo minkštumas net ir kiečiausioje amortizatorių padėtyje.
Teverun programėlė
Teverun Fighter Mini Pro paspirtukas turi Bluetooth ir palaiko oficialią Teverun programėlę, kurią rasite AppStore ir Google Play. Programėlės anglų kalba kai kuriose vietose prastai išversta ir pati programėlė labiau primena testinį variantą, tačiau naudojimui tai mažai trukdo.
Su šia programėle galima perjungti bėgius, matyti baterijos ir voltų lygius. Papildomuose nustatymuose galima pasikeisti LED paspirtuko apšvietimą (galima pasirinkti iš plataus spalvų spektro, bei pasikeisti spalvų keitimosi greičius, savybes ir pan.)
Taip pat išplėstiniuose nustatymuose pasikeisti greičio limitą, kruizo kontrolę, ABS, sistemos apsaugą nuo perkaitimo ir matyt detalią informaciją apie bateriją, celių įkrovos lygį ir pan. Nors didžiąją dalį nustatymų galima pasikeisti pačiame paspirtuke, turbūt viena naudingiausių programėlės funkcijų tai galimybė atnaujinti paspirtuko programinę įrangą nuotoliniu būdu.
Važiavimo kokybė / patogumas
Važiavimas su Fighter Mini Pro yra vienas malonumas. Tai minkštas ir greitas paspirtukas, o jo valdymas intuityvus. Važiuojant net galingiausiu bėgiu paspirtuką lengva valdyti pajudant iš vietos ar nedideliais greičiais, tad persijunginėti bėgių nereikia.
Nusistačius amortizatorius į jų lėčiausią atšokimo (“rebound”) poziciją, važiuojant pro ilgesnes duobutes juntamas lengvas paspirtuko lingavimas, o greičiausio atšokimo metu lingavimas trumpesnis. Abejais atvejais važiavimo komfortas praktiškai nesikeičia, tačiau kaip ir tikėtina, važiuoti į posūkius lygiame kelyje ir išvystant didelius greičius patogiau su greičiausio atšokimo nustatymu.
Paspirtuko vairas, reikalinga jėga norint pasukti ir stabilumas vairavimo metu taip pat puikūs. Važiuojant dideliais greičiais nėra jokios vibracijos vaire, o pozicija ties viduriu (važiavimui tiesiai) išlaikoma lengvai. Po daugiau nei 150 įveiktų kilometrų, neteko pajusti noro turėti “dempferį” šiame paspirtuke.
Važiuojant lėtai ir laviruojant tarp pėsčiųjų ar duobių, vairas sukasi lengvai ir dėka pakankamai aukštai nuo žemės esančios stovėjimo platformos pozicijos, šio paspirtuko manevringumas yra puikus.
Fighter Mini Pro paspirtuko TFT ekranėlis turi IP67 reitingą (paties korpuso apsaugos gamintojas nedeklaruoja), tad galima pakankamai drąsiai važiuoti lietuje. Dėka platesnių ir ilgesnių purvasargių, pasivažinėjus šlapia kelio danga purvo ant kelnių nepateko.
Maksimalus greitis ir įsibėgėjimas
Teverun Fighter Mini Pro deklaruojamas maksimalus greitis yra 65 km/val. Nors dažniausiai šie skaičiai prasilenkia su realybe, šis atvejis priešingas - paspirtuko ekranėlyje pasiektas maksimalus greitis siekė 73 km/val, o pagal GPS telefono duomenis - 70.4 km/val.
Šiam paspirtukui pasiekti maksimalų greitį labai paprasta, net esant mažai įkalnei. Važiuojant dviem varikliais, S (greičiausiu) bėgiu įsibėgėjimas tolygus, be jokių trūkčiojimų ir su minimaliu ratų prasisukimu įsibėgėjimo pradžioje.
Važiuojant žemesniais bėgiais, priekinis variklis įsijungia šiek tiek vėliau, t.y. pradedama važiuoti galiniu varikliu, o tik pasiekus tam tikrą greitį įsijungia ir priekinis variklis. Ši sistemos veikimo būdas padeda įsibėgėti švelniai, neprasukant priekinio rato.
Važiavimas į kalną
Ankstesnėse Teverun paspirtukų apžvalgose minėtą Želvos gatvės kalną Fighter Mini Pro paspirtuku įveikėme rekordiškai greitai - stačiausioje vietoje kalnas įveiktas maždaug 44 km/val greičiu. Net su puse baterijos lygio, šis greitis skyrėsi vos pora km/val. Panašu, kad su tinkamomis padangomis šiam paspirtukui joks kalnas nebaisus.
Baterija ir įveiktas atstumas
Pasak gamintojo, šiuo paspirtuku galėsite nuvažiuoti iš Vilniaus iki Molėtų vienu įkrovimu, o tiksliau - įveikiamas atstumas iki 80 km. Tačiau šis atstumas pasiekiamas tik idealiomis sąlygomis. Vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą išbandėme ir mes - važiuojant aukščiausiu bėgiu ir kur tai leido eismo sąlygos - maksimaliu greičiu, įveikėme 57.58 km.
Įveikto atstumo vidutinis greitis 24.1 km/val., padangos pripūstos iki 50PSI, o vairuotojo svoris su apranga 78kg. Nors iki 80 kilometrų dar toli, įveiktas atstumas vistiek įspūdingas. Kadangi paspirtukus testuojame ties pirmaisiais įkrovimo ciklais, tikėtina, kad atlikus kelis įkrovimo ciklus baterijos šiek tiek optimizuotusi, o važiuojant žemesniais bėgiais ir naudojant vieną variklį - įveiktas atstumas padidėtų.
Paspirtuko trūkumai
Kad ir koks puikus paspirtukas Teverun Fighter Mini Pro - savo trūkumų jis taip turi. Paspirtukas yra sunkus. Tai nėra nepakeliamas paspirtukas, bet palyginus su Blade Mini Pro svorio skirtumas keli kilogramai. Jei savo kelionėje turite laiptų, reikėtų pasvarstyti, ar tai nebus per sunkus paspirtukas nešiojimui.
Integruotas TFT ekranėlis gražus ir pakankamai ryškus, kad būtų matomas tiesioginiuose saulės spinduliuose. Tačiau jei važinėjate su poliarizuotais akiniais, galite pamiršti apie jį. Žiūrint tiesiai, jis tampa nematomas, o informaciją pamatysite tik pasukę galvą į šoną.
Nors maksimaliu greičiu tikėtina važiuosite retai, tačiau važiuojant tarp 63-70 km/val greičiu pasijunta menka vibracija, tarytum padangoje yra mažas gumbelis. Stabilumui tai įtakos jokios neturi, tačiau tai verčia sunerimti važiuojant tokiu greičiu.
Po maždaug 100 įveiktų kilometrų, vairo stiebe atsirado girgždėjimas (girdima įsibėgėjant, stabdant ar stipriai judinant pirmyn ir atgal). Patikrinus, visi vairo stiebe esantys varžtai neatsisukę ir iš pažiūros viskas tvarkoje, tad problema kažkur viduje.
Taip pat, testavimo metu pamestos ir kelios detalės - tai ratų varžtų guminis dangtelis (pakankamai dažnas atvejis su visais gamintojais) ir vairo sulenkimo mechanizmo sraigtelis. Nors dalys nebrangios ir jų įsigyti nesunku, tačiau tai papildomi kaštai ir papildomas vargas.
Iš dizaino pusės, vienintelis minusas šiame paspirtuke yra jo gale esantis numerio laikiklis/purvasargis. Jis toks pats, kaip ir Blade serijoje, tad prie šio paspirtuko dizaino jis visai netinka.
Kita dalis perimta iš Blade serijos - priekinis žibintas. Jei Blade Mini paspirtuke jo neužteko, šiame paspirtuke istorija kartojasi. Žibintas pernelyg silpnas, o apšvietimo kampas per siauras saugiam važiavimui.
Verdiktas
Su Teverun Fighter Mini Pro vienu ypu nuvažiavus 60 km vienintelis juntamas nuovargis yra tik nuo ilgo stovėjimo. Šis testas tik įrodo paspirtuko sudaromą įspūdį - tai “rimtas” paspirtukas už itin patrauklią kainą.
Tai jau trečiasis Teverun gamintojo paspirtukas mūsų apžvalgose. Iš visų trijų tai didžiausias, galingiausias ir greičiausias paspirtukas. Ar jis vertas savo kainos? Mano nuomone - taip, ir jei renkatės tarp paspirtukų šioje kainų kategorijoje, būtinai apsvarstykite Fighter Mini Pro.
Nuolaidos
2024-09-25
Xiaomi elektrinė oro pompa 2: paspirtukams, dviračiams, kamuoliams dabar už €30
Apžvalgos
2024-06-19