Teverun Blade Q Pro elektrinis paspirtukas: pliusai, minusai + palyginimas su Ninebot G2

2024-06-01

Per pastaruosius kelerius metus elektriniai paspirtukai mieste virto populiaria ir dažnai gatvėse sutinkama transporto priemone. 2016 metais pristatytas Xiaomi M365 tapo vienu populiariausių paspirtukų dėl savo kainos ir kokybės santykio, o šiandien gatvėse galime išvysti įvairiausių dydžių ir formų paspirtukų. 

Teverun Blade Q Pro

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Puikus kainos / kokybės santykis
  • Du varikliai įveikia stačias įkalnes
  • Praktiškai nereikalauja priežiūros
  • Neužima daug vietos sulanksčius
  • Reguliuojamo aukščio vairas

Kas mums nepatiko?

  • Važiavimas pakankamai kietas ir ilgesni atstumai vargina
  • Atrakinus paspirtuką su NFC visuomet “nusimuša” bėgis į pirmą
  • Per mažas vairo pasukimo kampas norint laviruoti paspirtuką stumiantis
  • Vairas galėtų pasikelti aukščiau

Teverun, tai pakankamai naujas žaidėjas rinkoje turintis patyrusią (Blade ir Dualtron) komandą, 2022 metais pristatęs savo pirmuosius Teverun paspirtukus. Teverun Blade Q Pro- tai pigiausias Teverun paspirtukas ir vienas pigiausių modelių siūlantis du variklius. Įveikus daugiau nei 100km šiandienos apžvalgoje įvertinsime ar pigus paspirtukas yra blogas pasirinkimas ir ar verta tokį įsigyti. Palyginimui įtraukiame panašios kainos paspirtuką - Ninebot Max G2.

Kas dėžėje?

Nešdami šią mažą dėžę fotosesijai, pasijuokėme, kad joje paspirtuko tikriausiai net nėra, tačiau tai tik juokai. Viduje radome saugiai ir tvarkingai supakuotą paspirtuką, vartotojo instrukciją, įkroviklį, dvi NFC korteles ir daugiafunkcinį įrankį. Ne pirmą kartą išpakuojantiems paspirtuką nieko naujo - vairo rėmas transportavimo metu išimtas, o surenkant tvirtinamas 4 varžteliais. Skubantys paspirtuką pirmam važiavimui galės paruošti per kelias minutes.

Pirmi įspūdžiai

Savo spalvomis paspirtukas primena 90-ųjų spalvų stilių - dominuojanti juoda su raudonais akcentais ir baltos spalvos intarpais. Aplinkiniams žmonėms pamačius išsiskyrė dvi nuomonės - gražus arba negražus (panašiai kaip su alyvuogėmis, arba mėgsti arba ne ir niekada per vidurį).

Viena įdomesnių paspirtuko savybių yra reguliuojamo aukščio vairas. Tai nėra dažnai matoma funkcija, o pirmą kartą tokią teko pamatyti VSETT 8 paspirtuke. Jos privalumai - sulanksčius paspirtuką užima mažiau vietos ir lengviau rasti patogią vairo poziciją žemesniems žmonėms.

Ant vairo rasite atskirą žibinto / posūkių ir signalo valdiklį, kitoje pusėje eco / turbo ir vieno / dviejų variklių pasirinkimo valdiklį,  bei greičio valdiklį (valdoma rodomuoju pirštu) integruotą su ekranėliu ir baterijos voltų duomenimis. Pagrindinis ekranėlis spalvotas, o jo meniu ir pateikta informacija išdėstyta aiškiai. Nors jis pakankamai blankus, saulėje viskas matosi.

Vairas sulenkiamas viena svirtimi ir pilnai sulenkus paspirtuko priekinis ratas pakeliamas aukštyn, o pats paspirtukas atsigula ant dugne esančių varžtelių ir galinio rato. Sulenkimo svirtis turi mažą plokštelę kuri turėtų sulaikyti paspirtuką nuo netyčinio susilenkimo važiavimo metu. Ir nors savo dydžiu ši apsauga neatrodo patikima, viso testavimo metu sulenkimo mechanizmas iš vietos nepajudėjo.

Sulenkus paspirtuką pilnai, vairas automatiškai užsifiksuoja ir galite paspirtuką pakelti (jo svoris yra 24,8kg). Ties sulenkimo mechanizmu akį traukia išvestų laidų kiekis. Ir nors jie gražiai suvynioti, vizualiai jų atrodo šiek tiek per daug.

Stovėjimo platforma yra plati ir ją visą dengia neslystanti guminė danga, o gale rasite vietą atremti kojai važiavimo metu. Paspirtukas turi uždarus ir nereguliuojamus amortizatorius priekyje ir gale, būgninius stabdžius ir pilnavidures padangas. Iš pirmo žvilgsnio tai paspirtukas kuris nereikalauja jokio dėmesio ar priežiūros. Viskas sujungta ir suveržta gerai, o važiuojant ar judinant niekas nekliba ir nebarška.

Ninebot Max G2 savo ruožtu primena jau visiems puikiai žinomus Xiaomi / Segway paspirtukus. Tai žinomas sulenkimo mechanizmas, tas pats tiesus ir siauras vairas, greičio svirtelė valdoma nykščiu ir pakankamai siaura stovėjimo platforma, tačiau jis taip pat turi ir 10" colių orines padangas, amortizatorių priekyje ir du amortizatorius gale.

Abu paspirtukai turi purvasaugius priekyje ir gale, o Ninebot Max G2 turi ir IPX5 apsaugos lygį, dėl kurio galima pakankamai ramiai važiuoti esant nestipriam lietui. Važiuojant keliu po lietaus nei vienas paspirtukas kojų purvais neaptaškė. Surinkimo kokybe ir panaudotomis medžiagomis tiek Teverun tiek Ninebot paspirtukai atrodo solidūs.

Teverun Blade Q Pro kelyje

Pastaba - paspirtukus (Blade Q Pro ir Ninebot Max G2) visą laiką naudojome nustatę didžiausius greičius ir galias, S ir turbo režimu ir dviem varikliais (Ninebot turi tik vieną). Pasiekti greičiai ir nuvažiuoti atstumai yra to paties žmogaus, panašiomis oro sąlygomis ir tuo pačiu papildomu svoriu (viso apie 79kg).

Maksimalus greitis

Pilnai įkrauta baterija lygiame kelyje maksimalus pasiekiamas greitis yra 34 km/val. Ir nors tai atsilieka nuo gamintojo deklaruojamo 40 km/val. greičio, turbūt aplamai labai mažai paspirtukų, kurie atitiktų deklaruojamus max. greičius.

Blade Q Pro pasiekiamas greitis yra pakankamas, kad kelyje jaustumėtės pakankamai saugiai, o važiuojant greičiau (riedant nuo kalno 40 ir daugiau km/val.) trūksta stabilumo ir saugumo jausmo. Ties 36V arba pusės baterijos įkrovimo lygio, maksimalus greitis krenta iki 30 km/val. ir šis greitis išsilaiko beveik iki išsikrovusios baterijos.

Ninebot paspirtuko maksimalus greitis toks pats - 34 km/val. Ties pusės baterijos įkrovimo lygiu didžiausias greitis siekia 27 km/val. arba 3 km/val. lėčiau nei Blade Q Pro.  Panašiai kaip ir Blade Q Pro, važiuojant didžiausiu greičiu jaučiamės pakankamai saugiai, o viršijus greitį problemos tokios pačios. Abu paspirtukai įsibėgėja ir pasiekia savo didžiausią greitį pakankamai greitai. Ryškaus laimėtojo įsibėgėjant nėra, tačiau Blade Q Pro jaučiasi kiek spartesnis.

Važiuojant nuo stataus kalno ir viršijant maksimalų greitį abu paspirtukai turi stiprių minusų. Blade Q Pro ties 40 km/val. rieda gerai, tačiau nuspaudus greičio svirtelę paspirtukas pradės pakankamai stipriai stabdyti varikliais. Nežinant ar nepripratus prie šios savybės važiuoti yra labai nesaugu.

Viršijus didžiausią Ninebot paspirtuko greitį variklis pradeda “stuksenti” ir po truputį stabdyti varikliu net nespaudžiant stabdžių. Paspaudus ir atleidus stabdžius ir vis dar viršijant didžiausią greitį variklis kartais stabdo toliau, kas taip yra labai nesaugu.

Važiavimo kokybė / patogumas

Pilnavidurės padangos vieniems privalumas, kitiems didelis trūkumas. Jei dažniau važiuojate bekele, žvyrkeliu ar kita prasta danga, pilnavidurių padangų nepradursite ir jomis rūpintis nereikės. Važiuojant lygesne kelio danga tokio patogumo kaip su pripučiamomis padangomis nebus.

Pastarosios gerokai minkštesnės ir geriau sugeria mažus nelygumus (tarpai tarp trinkelių), o Ninebot Max G2 paspirtuke sumontuotos padangos yra savaime “gyjančios” - jų viduje yra specialius sluoksnis savaime užpildantis skylutes iki 4mm pločio. Panaršius forumuose pavyko rasti atvejų, kur mažos skylutės susitvarkė, tačiau buvo ir tokių kur sluoksnis išsiveržė per daug ir pakeitė padangos geometriją, o tokiais atvejais padangą reikėtų keisti į naują.

Blade Q Pro ir Max G2 paspirtukai turi amortizatorius priekyje ir gale. Vertinant važiavimo minkštumą (padangos ir amortizacija), Max G2 paspirtukas yra ryškus laimėtojas. Blade Q Pro paspirtuku važiuojant net naujai išklotomis trinkelėmis ar dviračių taku jaučiamas kiekvienas nelygumas. Nors pojūtis nėra labai stiprus, ilgesnėje kelionėje tai jau erzina.

Stovėjimo platformos dydžiu ir patogumu Blade Q Pro yra visa galva aukštesnis. Ant jos rasite vietos kojoms šalia, o gale esanti vieta kojai atsiremti padeda lengvai atsilošti ir perkelti kūno svorio centrą arčiau galo saugesniam staigiam stabdymui. Max G2 gale atramos kojai neturi.

Abu paspirtukai su būgniniais stabdžiais ir stabdymo efektyvumui pasitelkia stabdymus varikliu. Su abiem paspirtukais sustosite pakankamai greitai, tačiau Teverun stabdžių svirteles reikės nuspausti beveik iki galo pilnam efektyvumui. Ninebot stabdžiai šiek tiek patogesni ir balansas tarp stabdžių nuspaudimo ir stabdymo stiprumo yra puikus. Pasak gamintojo, nauji Blade Q Pro modeliai jau gaminami su mechaniniais diskiniais stabdžiais, tad jei ketinate įsigyti, šios problemos turėtų nebelikti.

Vienas didesnių skirtumų tarp abiejų paspirtukų yra greičio valdymas. Asmeniškai valdymas rodomuoju pirštu yra gerokai patogesnis, o valdant nykščiu gerokai sunkiau išlaikyti vienodą greitį. Vienodas greitis abiems paspirtukams reikalingas norint aktyvuoti kruizo kontrolę ir tai patogiau su Blade Q Pro.

Važinėjantys tamsoje ar prastai apšviestais keliais saugiau jaustųsi Ninebot Max G2 savininkai. Abu paspirtukai turi priekinį, galinį ir posūkių žibintus. Blade Q Pro paspirtuko žibintai sumontuoti apatinėje paspirtuko dalyje, o Max G2 posūkiai yra rankenėlėse, priekinis žibintas vairo viršuje. Nors priekinio apšvietimo kampas panašus ir abiejų paspirtukų apšvietimo pakanka jų maksimielms greičiams, Max G2 gerokai ryškesnis.

Važiavimas į kalną

Kalnai yra ta vieta, kur Teverun Blade Q Pro paspirtukas su dviem varikliais blizga. Paspirtukų bandymams važinėjome į Vilniuje esantį Želvos g. kalną. Abu paspirtukai pilnai įkrauti, o rezultatai tokie: Teverun Blade Q Pro šią gatvę įveikia 15 - 20 km/val. greičiu jo viršūnėje, o su vienu varikliu 5-7 km/val. vieną kartą, tačiau viršūnėje jau norisi paspirti. Ninebot Max G2 šią gatvę įveikia 5-7 km/val. greičiu, o važiuojant antrą kartą tenka pasispirti.

Baterija ir įveiktas atstumas

Su pilnai įkrautais paspirtukais įveikėme tuos pačius maršrutus įvertinti kiek galima nuvažiuoti iki kol paspirtukai visiškai sustos. Sekimui naudojome Strava programėlę:

Pilnai išsikrovusį Teverun Blade Q Pro užtrunka šiek tiek ilgiau nei 8 val., o Max G2 virš 5 val. Ninebot įkrovimas turi pranašumą ne tik laike - įkrauti tereikia laido, kuris neturi jokio blokelio, tad jį patogu visada turėti su savimi. Blade Q Pro įkrovimo blokelis savo dydžiu primena kompiuterio blokelį.

Verdiktas

Iš draugų dažnai girdžiu - maži dalykai džiugina. Šis posakis puikiai tinka apibūdinti Teverun Blade Q Pro paspirtuką. Jis mažas, jo greičio užtenka o ir rūpintis juo praktiškai nereikia - atsistoji ir važiuoji. Labiausiai šis paspirtukas tinka trumpiems atstumams įveikti.

Tiesa, Ninebot Max G2 paspirtukas nepalyginimai minkštesnis, o vienu įkrovimu įveikiamas atstumas didesnis. Nepaisant to, dėl patogesnio vairo, lengviau ir patogiau valdomo greičio ir galimybės lengvai įveikti kasdienius kalnus rinkčiausi Teverun Blade Q Pro paspirtuką.

Turintiems galimybę biudžetą išplėsti ir vietą laikyti didesnį paspirtuką, vertėtų pasvarstyti apie Teverun Blade Mini Pro. Savo kainos ir kokybės santykiu tai šiuo metu ko gero vienas geriausių paspirtukų rinkoje, o plačiau apie jį sužinosite mūsų sekančioje apžvalgoje.

Teverun Blade Q Pro
2*350W | 15Ah
EU sandėlis
699 €575 €
Kuponas: KLAUSTI NIUXTECH
Kuponas: DHMAY55OFFDEAL
Pirmą kartą užsakinėji iš DHgate? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA:Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X