Dar vienas galingas elektrinis paspirtukas NiuxTech apžvalgoje! Dalinamės foto kadrais, savo asmeniniais įspūdžiais, kas patiko ir galėtų būt geriau apie šį Kaabo Wolf Warrior X Pro modelį.
Kaabo Wolf Warrior X Pro
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Unboxing
Kaabo Wolf Warrior X Pro elektrins paspirtukas atkeliavo iš el. parduotuvės DHgate. Tuo metu kai užsakinėjau buvo galimybė siųstis šį modelį tik iš Kinijos sandėlio, todėl visas siuntimas bendrai užtruko apie 2 mėn. kol pasiekė Lietuvą. Visais mokesčiais ir muitais pasirūpino pats pardavėjas, todėl nieko papildomai mokėti nereikėjo. Tiesa, šiuo metu Warrior X / X Pro modelius galima užsakyti ir su greitesniu pristatymu iš EU sandėlio, kas trunka vos 1-2 sav. Pasiūlymus rasi apžvalgos pabaigoje.
Kokybė
Lygiai taip pat kaip ir dydesnysis broliukas Kaabo Wolf KING - taip ir šis modelis - pasižymi gera surinkimo kokybe, turi tvirtą dvigubą vairo rėmą. Vienas iš skirtumų yra tas, jog Wolf X susilenkia kitoje vietoje, dėl to yra kompaktiškesnis ir lengviau telpa į automobilį. Na ir dar pridėkime tai, jog jis yra taip pat gerokai lengvesnis - sveria apie 33kg (KING'as - 48kg). Tas kilogramų skirtumas labai pasijaučia, geraja prasme. Kalbant apie remą - tai būtų žymiai geriau ir praktiškiau, jeigu Kaabo būtų nedėję tų LED šviesų, o palikę tvirtus apsauginius strypus aplink stovėjimo bazę (kaip ant KING).
Parametrai
Mūsų testuotas Kaabo Wolf X Pro žvėriukas turi 2*1100W varikliukus, 27A Minimotors kontrolerį, 60V 28Ah Samsung bateriją, ZOOM hidraulinius stabdžius, 10" ratus bei išvysto 70km/h+ greitį. Labai solidus parametrų komplektas (apart ZOOM stabdžių). Iš kitos pusės, kai važiuoji su KING ir paskui užlipi ant X Pro, tai labai pasijaučia momentine galia ir lėtesnis pagreitis.
Jeigu KING'as tiesiog plešia nesveikai iš vietos, tai šis broliukas šiek tiek švelnesnis ir ramesnis - bet vistiek žvėriukas. Važiuojant "100km trasą" verkių ir antakalnio miškuose buvo keletas kalniukų, į kuriuos X Pro gan sunkiai užvažiavo arba reikėjo šiek tiek pasispirti, kai tuo tarpu kolega ant KING nors ir su prasisukančiais ratais - bet užvažiavo solidžiai.
Wolf X PRO vs Wolf KING
Tai visgi, kuris modelis mums asmeniškai labiau patiko? Iš vienos pusės KING'as yra tiesiog monstras tiek dėl savo galios, tiek dėl greičio, bet visgi su Wolf X Pro miškais važinėti patiko labiau. Kodėl? Visų pirma dėl savo svorio. Tiesiog, žymiai lengviau manevruoti ir suvaldyti paspirtuką lengvesnį paspirtuką, o antra - KING'o galios reliai vistiek pilnai neišnaudojau miško trasose (nebent minėtus pavienius kalniukus). Su Wolf X Pro pasivažinėjimas gaunas toks malonesnis, lengvesnis, mažiau pavargsta rankos, jis tarsi toks mažas smagus triperiukas.
Komfortas vs Stabilumas
Važiavimas miško takeliais, žvyrkeliais, lengvu off-road ar kitais nelygiais keliais su Kaabo Wolf Warrior X Pro turi dvi medalio puses. Iš vienos pusės kaip ir geriau jauti patį paspirtuką, geresnį stabilumą ir esi labiau užtikrintas dėl vairavimo kontrolės, tačiau iš kitos pusės - visi tie nelygumai, duobutės, šaknys, nukritusios šakos ir pan. ganėtinai stipriai perduoda vibracijas į visą paspirtuką. Dėl šios priežasties kojos ir rankos labiau atsikrato, negu važiuojant su minkštesnę pakabą turinčiu paspirtukų, pvz. VSETT 10+, Zero 10X ir pan. O ko labiau reikia: stabilumo ar komforto - spręsti kiekvienam asmeniškai. Man važiuojant miškais svarbiau stabilumas ir geresnis paspirtuko valdymas.
Kas patiko?
Važinėti su Wolf X Pro labai smagu įvairiais keliais, o smagiausia - miškais. Kietesni amortikai suteikia daugiau stabilumo ir vairavimo kontrolės, kurios reikia off-road trasom. Minimotors kontroleris ir EY3 display užtikrina kokybišką paspirtuko veikimą, gazo svirtelė yra jautri ir tiksliai (su visiškai minimaliu delay) perduoda signalus į motorus. O tai yra labai svarbus aspektas.
Šviesos priekyje kaip ir ant KING modelio - akinančiai ryškios, todėl net ir naktį - puikiai apšviečia kelią. Garsinis signalas labai garsus, tad naudokite su saiku ir negąsdinkite praeivių. Posūkių, stabdymo signalai gali padėt išvengti nesusipratimų kelyje, o LED šviesytės (neonkės) po apačia - gražiai atrodo tamesniu paros metu. Na ir galiausiai dar pasikartosiu, jog sulenkimo mechanizmas kitoks nei KING, todėl paspirtukas tampa kompaktiškesnis (trumpesnis) ir lengviau telpa į mašiną.
Kas galėtų būti geriau?
Pirmieji Wolf X batch'ai turėjo problemą dėl per trumpo / per minkšto galinio amortizatoriaus, kurio pasekoje važiuojant per duobutes ar gulinčius policinkus - galinis ratas liesdavosi su purvasargiu. Žinoma, informavome pardavėją ir jis po keletos savaičiu atsiuntė ilgesnius / kietesnius amortikus, kuriuos pakeitus problema buvo išspręsta.
Taipogi, į galinius amortizatorius prisineša daug purvo, nes nėra jokių apsaugų. Na bet čia ta pati išlikusi problema kaip ir ant Warrior II / Warrior KING. Teks išsivalyti reguliariai arba sugalvoti kokį home-made sprendimą tam (gal atnaujintas GT Pro turės apsaugas).
Sulenkus paspirtuką per pusę - nėra jokio kabliuko, už kurio būtų galima užkabinti. Taigi, vairo rėmas neužsifiksuoja prie apatinės dalies ir čia kyla nepatogumai ir problemos norint užsikelti ar kažkur užsinešti paspirtuką. Nėr už kur patogiai ir lengvai paimti tuos 33kg.
"Single/Dual" ir "ECO/Turbo" mygtukai ant vairo yra atnaujinti, tačiau jie yra visiškai juodi ir nėra jokių LED šviesyčių kad būtų galima matyt, kada yra įjungtas single, dual, eco ar turbo mode'ai. Žinoma, važiuojant galima spaudinėt ir suprast, bet manau, jog Kaabo galėjo sugalvot ir geresnį sprendimą (realiai reikėjo nukopijuot posūkių mygtukus su LED šviesytėm).
ZOOM hidrauliniais stabdžiai nėra pats geriausias ir patikimiausias variantas. Norėtųsi, jog tokie brangesni paspirtukai būtų komplektuojami su rimtesniais variantais, na bent jau Kaabo galėtų padaryt optional pasirinkimą, kokių stabdžių komplekte norime.
Verdiktas
Jei trumpai - tai paspirtukas labai patiko ir jeigu reiktų rinktis optimalų ir kokybišką off-road variantą - tai būtų Wolf Warrior X Pro. Taip, KING'as galingesnis ir greitesnis, bet mažesnis broliukas lygiai taip pat turi žvėriuko savyje. Pridėkime dar tai, jog Wolf X Pro yra kompaktiškesnis, gerokai lengvesnis ir dėl to jį yra lengviau bei maloniau pažaboti kelyje.
Svarstom, galbūt kitam sezonui pasiimti ir išbandyt atnaujintą GT Pro, bet kiek dabar pavyko rasti info, tai modelis bus masyvesnis ir svers 52kg?! Tai jeigu čia tiesa, realiai nelabai ir apsimoka, nes iš esmės bus kažkas panašaus kaip dabartinis KING'as.
Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius paspirtukus skirtingose kainų kategorijose? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais!
Geriausi 2023 elektriniai paspirtukai!
Patarimai
2023-03-16