Tęsiam savo apžvalgų rubriką ir šį kartą norime pasidalinti įspūdžiais apie Kaabo Wolf Warrior KING paspirtuką!
Kaabo Wolf Warrior King
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Unboxing
Kaabo Wolf Warrior KING 72V 28Ah elektrinį paspirtuką užsakėme iš el. parduotuvės DHgate. Tuo metu buvo galimybė siųstis šį modelį tik iš Kinijos sandėlio, todėl visas siuntimas bendrai užtruko apie 2,5 mėn. kol pasiekė Lietuvą. Visais mokesčiais ir muitais pasirūpino pats pardavėjas, todėl nieko papildomai mokėti nereikėjo. Tiesa, šiuo metu Kaabo KING'ą galima užsakyti ir su greitesniu pristatymu iš EU sandėlio, kas trunka vos 1-2 sav. Visi galimi pasiūlymai bus pateikti apžvalgos pabaigoje.
Kokybė
Kai gauni dėžę, kuri sveria beveik 60kg - turbūt reikia tikėtis kažko rimto... Taip ir buvo - KING'as yra tikras monstras, dėl savo solidaus, tvirto ir kokybiško surinkimo. Iš esmės net nelabai kur ir galima prikibti, na nebent dėl vairo sulenkimo mechanizmo. Toks Kaabo sprendimas ganėtinai nepatogus ir pirmą kart kai surinkinėjom - užtruko gal 15min kol išsiaiškinom, kaip reik normaliai viską užfiksuoti. Kitas dalykas - ZOOM stabdžiai... Tikrai norėtusi kažko rimtesnio, bet vertinant overall - tai iš surinkimo kokybės Wolf King yra tiesiog TANKAS.
Žvėriška galia
Jeigu trumpai tai šis paspirtukas turi galios ir greičio per akis. Gal šiek tiek per daug? Du varomi ratai 2*1500W, įspūdinga momentinė 6720W galia, kokybiška 72V 28Ah Samsung baterija ir max. išvystomas greitis 90km/h+. Skambi labai įspūdingai ant popieriaus - bet patikėkit - užlipus ant paspirtuko, pasidaro dar įspūdingiau. Nebuvo nei vieno sutikto kalniuko, į kurį KING'as neužvažiuotų. Tiesa, vienas dalykas, kuris nelabai patiko tai, kad "Turbo/ECO" mygtukas nelabai ką keičia... Tai iš esmės ramiai važiuoti su šiuo monstru nelabai išeina (na nebent pajungti 1 variklį + ECO + MODE 1).
Kaabo King / VSETT 11+ / Zero 11X
Prieš pasirenkant KING modelį svartėm tarp jo, VSETT 11+ ir ZERO 11X. Iš esmės parametrais paspirtukai visi labai panašūs, bet pasirinkom visgi KING modelį. Kodėl?
Na, visų pirma, mūsų poreikis buvo važinėt pagrinde off-road keliukais, daugiausia miškuose. Wolf King modelis turi kietesnius priekinius amortizatorius, kurie suteikia daugiau stabilumo, todėl off-road'uose lengviau manevruoti ir jausti paspirtuką. Antras dalykas - tai 72V baterija, kuri gali išvystyti didesnį greitį. Ar tokio greičio reikia miške? NE. Ar tiesiog norėjosi išbandyt max. speed dėl įdomumo ir extreme pojūčio? TAIP.
Off-road važiavimas
Kaip ir minėjom, paspirtukas pirktas su mintim važinėt 80% vien tik off-road miško keliukais. Per kelis mėn. pavyko prasukti 500km+. Pravažiavom ir apie pusę atkarpos trasa "100km aplink Vilnių" - tai galim pasakyt, jog labai smagi patirtis. Labai daug gražių gamtos vietų, o paspirukas nenuvylė nei karto. Na... išskyrus tuos atvėjus, kai reikėdavo persikelti KING'ą per nuvirtusius medžius, tada jau ne taip viskas lengva. Haha.
Dėl ganėtinai kietų amortizatorių - nemaža dalis vibracijos persiduoda į vairą ir žinoma, papurto rankas gerai. Čia kalbam apie atvejus kai važiuojama per medžių šaknis, šakas, akmenukus. Nėra idealu ir labai komfortiška, bet būtent dėl to gaunasi lengviau manevruoti ir juntamas žymiai geresnė valdymo kontrolė, stabilumas nei pvz. lyginant su VSETT 10+ arba tuo pačiu ZERO 11X.
Kas patiko?
Labai patiko visi extreeme pasivažinėjimai miškuose, patiko solidi surinkimo kokybė, patiko jausti žvėrišką galią ir ratų prasisukimus, patiko jaust stabilumą tiek bekelėse, tiek ant asfalto važiuojant didesniais greičiais. Niekas nebarška ir nėra to jausmo "kas tuoj viskas subyrės". Patiko didesni 11" OFF-ROAD padangos, kurios užtikrina gerą sukibimą miškuose. Kas dar patiko?
Patiko galingos priekinės šviesos, kurių pilnai užteko naktiniams žygiams miškuose bei akinti praeivius. Patiko Minimotors EY3 display, kurio matomumas yra žymiai geresnis nei ant VSETT 10+, plius lag'as nuo gazo svirtelės paspaudimo iki variklių aktyvavimo yra visiškai minimalus (ačiū Minimotors).
Kas galėtų būti geriau?
ZOOM stabdžiai. Nu come on Kaabo. Duokit bent jau NUTT. Tikrai nebūtų sunku, o skirtumas manau būtų juntamas. Nesupraskite klaidingai, stock stabdžiai ant KING'o veikia, stabdo, na bet kai perki paspirtuką už €2400 - tai tikrai galėtų būt geresni stabdžiai komplekte.
Garsinis signalas. Jis yra motociklo lygio ir yra LAAAABAI garsus. Ta prasme, važinėjant gatvėmis šalia kitų automobilių tai gal ir gerai, nes tikrai išgirs tave, bet kalbant apie norą lengvai "pyptelti" kokiam praveiviui, kuris ramiai sau eina dviračiu taku - tai geriau tiesiog pristabdykit ir nenaudokit to garsinio signalo. Nes dar infarktą įvarysite...
Švelnesnis gazas. Nors ir Minimotors kontrolerį galima reguliuoti, vistiek atrodo, kad KING'as yra per daug agresyvus ir gazo svirtelė per daug jautri. Dar iš bėdos pasijungus ant 1 variklio galimai švelniau pavažiuot, bet vos tik persijungi ant dviejų variklių, rauna paspirtukas kaip išprotėjęs. Tai po ilgesnių pasivažinėjimų rankos pasijaučia... Būtų dar įdomu išbandyt "thumb throttle sprendimą, galbūt tada pavyktų išgaut geresnį tolygumą.
Kompaktiškumas. Nežinau, kodėl Kaabo pasirinko būtent tokį vairo sulenkimo mechanizmą, bet kai paspirtukas būna sulenktas - priekinis ratas išvažiuoja smarkiai į priekį, todėl realiai reik mašinos su talpia bagažinę, kad tilptų. Bet, galbūt toks sprendimas užtikrina didesnį stabilumą, mažiau klibėjimo vaire?
Apsauga nuo purvo. Jei važinėsit drėgnesnėm oro sąlygom ir dar po miškus, balas ir purvus - tikrai namo grįšite su medaliais. Ypač daug purvo prilenda į galinius amortizatorius, kurie neturi jokios apsaugos - tad būkit pasiruošę valymui. Tiesa atnaujintas KING GT+ modelis jau išsprendę šią problemą.
Verdiktas
Kaabo Wolf King yra labai rimtas ir šiuo metų turbūt geriausias arba vienas iš geriausių off-road paspirtukų. Mūsų nuomone off-road'ams labai svarbu yra stabilumas, todėl kietesnis priekinis amortizatorius yra gerai apgalvotas Kaabo sprendimas. Šis monstras nėra skirtas ramiems pasivažinėjimams, jis pastoviai tiesiog prašosi "extreemo".
Tiesa, nepamirškit, jog 48kg svoris yra ne juokai, o užsikelti paspirtuką ar sutalpinti į bagažinę yra "pain in the ass". Ar rekomenduotume kitiems - tikrai taip, bet galbūt verta pagalvot ir apie lengvesni Kaabo broliuką "Wolf Warrior X / X GT". Jis ir manevringesnis, ir sulenkimo mechanizmas patogesnis ir kompaktiškesnis, bet žinoma ne toks galingas ir greitas kaip tikrasis 72V "King'as".
Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius paspirtukus skirtingose kainų kategorijose? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais!
Geriausi 2023 elektriniai paspirtukai!
Patarimai
2023-03-16