Geriausias 2024 metų paspirtukas iki €1000? Apžvalgos centre – Teverun Blade Mini Pro

Šio sezono NiuxTech antrasis Teverun gamintojo paspirtukas Blade Mini Pro tampa šiandienos apžvalgos žvaigžde. Savo kategorija esantis maždaug per vidurį tarp paprastų ir galingų paspirtukų, tai paspirtukas mėgstantiems įveikti stačius kalnus, norintiems važiuoti komfortiškai ir greitai, o įsigyjimui skiriant iki €1000.

Teverun Blade Mini Pro 20.8Ah

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Greičio pilnai pakanka važiavimui mieste
  • Uždari amortizatoriai nereikalauja priežiūros
  • Minkštas važiavimas
  • Plati stovėjimo platforma
  • Tolygus įsibėgėjimas
  • Puikus nuvažiuojamas atstumas

Kas mums nepatiko?

  • Cypiantys stabdžiai
  • Galinis purvasargis neatlieka savo funkcijos
  • Ekranėlio pozicija nepatogi
  • Kruizo režimas retais atvejais įsijungia per greitai dar bėgėjantis

Su Blade Mini Pro esu pažįstamas daugiau nei metus - pirmos kartos Blade Mini Pro yra ir asmeninis paspirtukas, su kuriuo įveikta jau 1500 km. Ir nors manau, kad tai vienas iš geresnių paspirtukų pagal kainos ir kokybės santykį, šioje apžvalgoje nešališkai įvertinsiu visus esamus privalumus ir trūkumus.

Kas dėžėje?

Teverun Blade Mini Pro dėžės turinys pakankamai kuklus, tačiau viduje rasite viską ko reikia pirmąjam važiavimui. Komplektacijoje rasite 54.6V 2A įkroviklį, vartotojo instrukciją, dvi NFC korteles ir daugiafunkcinį įrankį suveržti ar atsukti paspirtuko varžtus.

Kaip ir didžioji dalis paspirtukų, dėžėje šio paspirtuko vairas nuimtas, o paspirtuką išėmus, jį pritvirtinsite su tam skirta plokštele ir keturiais varžtais. Sumontavus vairą, tereikia pripūsti padangas ir galima leistis į pirmąją kelionę.

Pirmi įspūdžiai ir surinkimo kokybė

Iš pirmo žvilgsnio - tai solidus paspirtukas. Jo korpusas tvirtas, sulenkimo mechanizmas kokybiškas, TFT ekranėlis įmontuotas vairo stiebe atrodo moderniai ir minimalistiškai. Ant vairo rasite standartinius Teverun apšvietimo ir vieno / dviejų variklių, bei ECO / TURBO važiavimo mygtukus, rodomuoju pirštu valdomą greičio svirtelę su įmontuotais keturiais mygtukais paspirtuko valdymui.

Didelės, 10 colių padangos ir uždari amortizatoriai sudaro minkšto važiavimo įspūdį. Iš vairo išvesti laidai iki apačios išvesti per vairo stiebą, o jų atviros vietos tvarkingai suvyniotos papildoma medžiaga.

Paspirtukas sulenkimo atlaisvinimo mechanizmas valdomas viena ranka, o užfiksavus jokio judesio ar traškėjimo važiavimo metu nėra. Sulenkus, paspirtukas pozicijoje fiksuojamas kabliuko pagalba.

Teverun Blade Mini Pro paspirtuko dominuojanti spalva yra juoda, o korpuse, vaire ir stovėjimo platfomoje yra geltonos spalvos akcentų ir detalių. Keista, tačiau stovėjimo platformos dangos geltona spalva neatitinka paspirtuko dalių geltonumo. Ir nors dangą pakankamai paprasta ir pigu pasikeisti, didžioji paspirtukų naudotojų dalis turbūt to niekada nepasidarys ir spalvų neatitikimai išliks matomi.

Maksimalus greitis ir įsibėgėjimas

Pilnai įkrautu paspirtuku, lygiame kelyje esant minimaliam vėjui pavyko pasiekti 51 km/val greitį, o iki gamintojo deklaruojamo 55 km/val greičio pritrūko 4 km/val.

Iš tiesų, šiam paspirtukui maksimalų greitį pasiekti nėra sunku net esant nelygiam keliui ar menkai įkalnei. Paspirtuke esantys 23A “sine wave” valdikliai leidžia įsibėgėti pakankamai staigiai ir be jokių trūkčiojimų, o greičio valdiklis puikiai atitinka nuspaudimo / suteikiamos galios santykį.

2*500W vs 2*800W

Asmeninis Teverun Blade Mini Pro paspirtukas yra su 2* 800W varikliais, o testuojamas paspirtukas turi 2* 500W. Skirtumą išbandėme ir lenktynėse - esant vairuotojų svorio skirtumui apie 10kg. Ties 50 km/val galingesnis paspirtukas įsiveržia į priekį tarp 1-3 paspirtukų ilgio.

Tačiau tai ne automobilių lenktynės, kur kiekviena sekundė yra svarbi. Kelyje, dviračių take ar šaligatvyje testuojamo paspirtuko greičio kasdienybėje daugiau nei pakanka. Apie įveikiamas įkalnes ir ar užtenka 2*500W galios tam - rasite kitose pastraipose žemiau.

Važiavimo kokybė / patogumas

Teverun Blade Mini Pro yra minkštai važiuojantis paspirtukas. Tiesa, amortizatoriai neprilygsta aukštesnės klasės hidrauliniams amortizatoriams, tačiau šių ir sąlyginai didelių padangų derinio visiškai pakanka važinėjantis mieste.

Smulkios duobutės tarp trinkelių praktiškai nejaučiamos, o didesnės duobės sugeriamos švelniai nesukeliant jokių papildomų lingavimų ar vibracijų vaire net ir važiuojant didžiausiu galimu greičiu.

Stovėjimo platforma plati ir kojas patogiai pasistatyti ras visi. Saugiam važiavimui nerekomenduotina, tačiau koją vieną šalia kitos pasistatyti taip pat pavyksta. Gale esantis “sparnas” (kojos atrama) tvirtas ir pastatyti koją ant jo patogu.

Važiavimas į kalną

Važiavimui į kalną pasirinkta Želvos g., kuri savo viršūnėje yra labai stati. Su pilnai įkrauta baterija, Blade Mini Pro viršūnėje išlaiko 25-27 km/val greitį. Net ir su mažiau nei puse baterijos kalnas įveikiamas vidutiniškai 20 km/val greičiu.

Baterija ir įveiktas atstumas

Pagal gamintoją šis paspirtukas gali įveikti iki 70 kilometrų, tačiau tai turbūt pasiekiama tik idealiomis sąlygomis. Su pilnai įkrauta baterija, ~80 kg svoriu ir maksimaliais galios nustatymais pavyko nuvažiuoti 42.43km. Ties 30% baterijos likučiu (maždaug ties 46V), pasukus link namų, baterijos lygis pradėjo staigiai kristi ir pavyko nuvažiuoti ne daugiau nei 2 km.

Šis bandymas atliktas nepadarius kelių krovimo ciklų, tad tikėtina, kad baterijos lygio rodymas susitvarkytų. Važiuojantiems taupiai, persijungiant į vieną variklį ir dažniau riedantiems nuo kalno šį atstumą turėtų pavykti pagerinti bent keliais kilometrais.

Visiškai iškrautą paspirtuką įkrauti pilnai užtruko ilgiau nei 12 valandų. Po kelių krovimo ciklų baterija ir valdikliai turėtų susibalansuoti geriau ir įkrovimas, bei įveikiamas atstumas turėtų kisti į gerąją pusę.

Paspirtuko trūkumai

Teverun Blade Mini Pro paspirtukas neturi IP reitingo, o tai reiškia, kad važiuoti esant net silpnam lietui su šiuo paspirtuku nerekomenduojama. Tačiau orai kelyje pasikeisti gali bet kada, tad lietuje teko pasivažinėti ir pačiam. Visos laidų ertmės esančios korpuse yra užsandarintos, tačiau šio paspirtuko didžiausias priešas važiuojant šlapia kelio danga yra jo galinis purvasaugis.

Jis sudarytas iš dviejų dalių, vienos didesnės (tokia pati kaip ir priekyje) ir mažesnės. Mažesnė dalis nepasislenka iki didesniosios ir dėl to lieka kelių centimetrų tarpas, per kurį visas purvas nuo žemės atsidurs ant jūsų kelnių, kuprinės ir net šalmo - o tam net nereikia lietaus, užtenka šlapios kelio dangos ir pakankamai nedidelio greičio. Galinio purvasargio problema egzistuoja nuo pirmos šio paspirtuko kartos.

TFT ekranėlis esantis vairo stiebe yra gražus ir informatyvus, jame yra įmontuotas NFC užraktas, o tai leidžia atsisakyti papildomo jutiklio vaire. Tačiau jo pozicija neleidžia patogiai matyti esamo greičio važiuojant, nes tam reikia nuleisti galvą. Ekranėlio ryškumo sąlyginai pakanka ir jis matomas saulėtą dieną, tačiau norėtųsi, kad jis būtų kiek ryškesnis.

Važiuojantiems su poliarizuotais akiniais informaciją pamatyti bus gerokai sunkiau. Pirmoje Teverun Blade Mini Pro kartoje Minimotors EY3 ekranėlis buvo patogesnis savo ryškumu ir pozicija.

Stabdžių diskai yra dar viena vieta, kurią reikėtų atnaujinti visuose paspirtukuose riedantiems iš gamyklos. Nesupraskite neteisingai, stabdymo efektyvumas puikus ir paspirtukas sustoja greitai, tačiau problema yra stabdant atsirandantis cypimas.

Po įveiktų pirmųjų 50 kilometrų, cypimas niekur nepradings, net jei išvalysite kaladėles ir stabdžių diskus. Asmeniniame paspirtuke keičiau keletą stabdžių kaladėlių su skirtingomis sudėtinėmis dalimis, tačiau problemą padėjo išspręsti tik diskų pakeitimas.

Važiuojantiems tamsiuoju paros metu blogai apšviestais keliais reikėtų pasvarstyti apie papildomą žibintą priekyje. Paspirtuke įmontuotas žibintas yra gerokai per silpnas ir šviečia per siauru kampu saugiam važiavimui.

Paspirtuku važiuojant sunkiasniam valdytojui, stabdžio lemputė pasislepia po galiniu purvasargiu ir iš toli tampa praktiškai nematoma. Tačiau ne viskas taip blogai - paspirtuko pastebimumui kelyje vairo stiebe ir stovėjimo platformoje esančios oranžinės spalvos šviesos ryškios ir suteikia saugumo kelyje.

Verdiktas

Įveikus daugiau nei 130 km (ir 1500+ km su pirmos kartos modeliu) Teverun Blade Mini Pro nenuvylė. Patrauklus dizainas, tvirtas korpusas, kokybiškos dalys, komfortiškas važiavimas ir gera kaina - tai didžioji dalis to, į ką atkreipiame dėmesį rinkdamiesi sau paspirtuką, o Blade Mini Pro pažymi varneles ties didžiąja dalimi tokių punktų.

Tai jau 3-oji šio paspirtuko modelio karta ir deja labiausiai erzinančios esminės problemos vis dar neištaisytos. Tobulumui ribų nėra, tačiau pašalinus minėtas problemas, paspirtukas taptų ko gero geriausiu savo kainos kategorijoje. Nors ir dabar jis iš esmės TOP1 pasirinkimas iki €1000.

Turintiems galimybę biudžetą išplėsti iki €1500 ir norintiems daugiau galios, didesnio nuvažiuojamo atstumo ir aukštesnės klasės komforto - dėmesį siūlyčiau atkreipti į Teverun Fighter Mini Pro, kuris komplektuojamas su hidrauliniais amortizatoriais bei turi Smart BMS ir valdymą per APP'są.

Teverun Blade Mini PRO
48V 20.8Ah (2024, TFT)
EU sandėlis
1299 €840 €
Kuponas: KLAUSTI NIUXTECH
Kuponas: NIUXTECHSUPAUG30OFF
Pirmą kartą užsakinėji iš DHgate? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

UPDATE: Beje, neseniai buvo išleistas dar vienas modelis - Teverun Blade Mini ULTRA su 2*1000W motorais ir 60V 27Ah baterija, kurio kaina taip pat labai viliojanti, tik apie €1050. Sakyčiau labai patrauklus variantas ir tikėtina, kad taps nauju paspirtukų karaliumi šiame kainų ruože.

Nuolaidos

2024-08-10

Teverun Blade Mini ULTRA elektrinis paspirtukas su 2*1000W motorais ir 60V 27Ah už €1100

Teverun Blade Mini ULTRA elektrinis paspirtukas su 2*1000W motorais ir 60V 27Ah už €1100

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X