ENGWE M20 elektrinis dviratis buvo pristatytas 2023 metų pradžioje. Išskirtinis dizainas, plačios 20x4" padangos, tvirtas ir solidus rėmas, iki 1000W momentinė galia ir galimybė įsigyti modelį su 2x 48V 13Ah baterija. Ar vertas šis modelis dėmesio? NiuxTech dalinasi savo įžvalgomis ir mintimis!
ENGWE M20
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Unboxing
ENGWE M20 elektrinis dviratis atkeliavo iš elektroninės parduotuvės Banggood. Siuntimas iš EU sandėlio į Lietuvą užtruko apie 1,5 sav. Dėžė tvarkinga, be jokių didesnių pažeidimų, viduje viskas saugiai sudėta, paminkštinimai, apsauginės plevelės ir t.t. Surinkimo procesas neužtruko ilgai, iš esmės reikėjo užmontuoti priekinį ratą, vairo rėmą, prisukti pedalus bei priekinius žibintus.
Kokybė
Iš pirmo žvilgsnio dviratis atrodo gan kokybiškai surinktas. Remo konstrukcija tvirta, sujungimo vietos gerai suvirintos, komponentai sudėti irgi tvarkingai. Tiesa, kas liečia komponentus: pavarų sistemą, stabdžius, amortizatorius - čia stebuklų tikėtis nereikia, sudėti vieni iš pigiausių entry-level variantai. Kas patiko tai kokybiški ir tvirti metaliniai purvasargiai, gerai apsaugo nuo vandens, purvo. Priekiniai žibintai irgi solidūs, neblogai apšviečia tamsesniu paros metu.
Motoras ir galia
Gamintojas aprūpino ENGWE M20 el. dviratį vidutinės klasės 750W motoru, kuris išvysto iki 1000W momentinę galią. Važinėjant mieste, tiesiesniais keliukais su mažesnėm įkalnėm - tos galios asmeniškai užteko. Deja, bet važiuojant į vidutinio ir didesnio statumo įkalnės pasijautė, jog variklis biški jau "burzgia", "pyksta" dėl juntamos didesnės apkrovos. Ištestuotas didžiausias išvystomas greitis su mano svoriu (85kg) apie 42km/h.
Nuvažiuojamas atstumas
Kalbant apie nuvažiuojamą atstumą, galima rinktis pigesnį modelį su vienguba 48V 13Ah baterija arba keliais šimtais eurų brangesnį modelį su papildoma baterija, kuri montuojama remo viršuje. Mūsų atvėju testavome pirmąjį variantą, su kuriuo mišriomis sąlygomis mieste pavyko nuvažiuoti apie 25-30km su 85kg apkrova, kai vidutinis greitis svyruoja tarp 20-30km/h.
Svarbu paminėti, jog sėdynė yra ganėtinai žemame lygyje, ji nėra reguliuojama, todėl pedalus minti (ypač aukštesniems žmonėms) nebus labai patogu. Manau gamintojas šį modelį projektavo taip, jog pagrinde būtų naudojama elektros pagalba, o pedalai labiau kaip pagalbiniai elementai įvažiuot į statesnes įkalnes. Dėl šios priežasties, jeigu planuojate važinėti ilgesnius nei 30km atstumus - siūlyčiau iškart imti modelį su 2x 13Ah baterijom.
Važiavimo kokybė
Su ENGWE M20 elektriniu dviračiu komfortiškiausia ir maloniausia važiuoti lygiais dviračių takais. Ir nors šis modelis turi tiek priekyje, tiek gale įmontuotus amortizatorius, jie nėra labai efektyvūs ir kietoki. Važiuojant per didesnius nelygumus ir duobes - vibracijos lengvai persiduoda vairuotojui, o situacijos negelbsti net ir pirmo žvilgio minkštai atrodanti sėdynė. Ji taip pat galėtų būt minkštenė...
Norint išgaut daugiau komforto galima pasireguliuoti plačias 20x4" colių padangas. Tačiau pasrinkus mažesnį slėgį padangose - tuo pačiu sumažės nuvažiuojamas astumas bei max. išvystomas greitis. Na arba tuomet ieškoti kokybiškesnio galinio amortizatoriaus, bet tai irgi reikalauja papildomų išlaidų.
Kas patiko?
Dizainas yra labai subjektyvus dalykas, tačiau man asmeniškai šio ENGWE M20 dviračio dizainas tikrai labai traukia akį ir važinėjant mieste - praeiviai tikrai atkreipia dėmesį. Baltas rėmas, ruda pailga sėdynė, platus vairas, storos padangos, hipsteriški priekiniai žibintai atrodo klasiškai ir primena tarsi kokį mini čioperį. Ir jeigu balta spalva nepatinka, galima rinktis labiau praktiškesnes - žalią arba juodą.
Nors tam tikrais atvėjais norėtųsi, kad motoras būt kiek galingesnis, iš esmės važinėti mieste, lygesniais keliais pilnai užtenka tų 750W ir 48V 13Ah baterijos. Greičio taip pat manau pakankamai. Pats rėmas tvirtas, važiuojant jautiesi užtikrintai ir saugiai. Patogi sedėsena, nes nugara gaunasi tiesi, kokybiški metaliai purvsaragiai savo darbą atlieka taip pat gerai.
Kas galėtų būti geriau?
Iškart atkreipiau dėmesį, jog gazo rankena turi startinį "dead zone", kas reiškia, jog lengvai pasukus rankenėlę - nėra perduodamas signalas motorui. Iš kitos pusės - šią problemą turi ir nemažai kitų elektrinių dviračių bei paspirtukų. Įsijungus "pedal assist" režimą, nežinau kodėl, bet variklis pradeda veikti tik po 4-5 sec., kas yra tikrai per ilgas laiko tarpas.
Mano ūgis yra 185cm ir minti šį ENGWE M20 nėra labai patogu dėl žemai nuleistos sėdynės. Keliai gaunasi labai sulenkti, tad jeigu reiktų pastoviai minti - rinkčiausi tikrai kitą modelį. Nepritaikytas patogiam minimui šis dviratis, smagiau su juo tiesiog "cruizinti" pilnai ant elektros. Na o į statesnius kalniukus tikrai reikės padėti varikliui paminant pedalus.
Važiuoti nelygiaias keliais, miško keliais, duobėtais keliais įmanoma, tačiau nėra komfortiška tiek dėl kietos sėdynės, tiek dėl standžių amortizatorių. Šioje vietoje per daug negelbsti net ir plačios padangos, nes sumažinus slėgį - labai pasijaučia nuvažiuojamas mažesnis atstumas.
Mechaniniai diskiniai stabdžiai, Shimano 7 lygių pavarų sistema atlieka savo darbą, tačiau tai yra pigios klasės biudžetiniai komponentai. Jie pasirinkti norint sutaupyti ir norint, kad dviračio kaina būtų priimtinesnė platesniam klientų ratui. Na ir galiausiai, keletas dar smulkmenų. Į komplektą pridedama daiktadėžė turi labai keistus tvirtinimo lipdukus, teko pasukti galvą, kad sugalvot kaip estetiškiau ir patogiau ją uždėti.
Nėra būdo visiškai išjungti LED priekinių žibintų. Tie žibintai turi kelis apšvietimo variantus, bet su mažiausiu režimu vistiek lieka degti pailgos LED lemputės. Ekranas / displėjus nėra labai ryškus, važiuojant saulėtą dieną sunkiau įžiūrėti, kokiu greičiu važiuojama bei koks yra baterijos likutis. Na ir galiausiai, nėra jokio papildomo užrakto ir apsaugos dviračio įjungimui.
Verdiktas
ENGWE M20 yra išskirtinio dizaino elektrinis dviratis, kuris tikrai atkreips aplinkinių dėmesį. Važiuoti su juo smagiausia lygesniais keliais, dviračių takais, jautiesi tarsi ant kokio stabilaus ir tvirto mini čioperio. Parametrai kažkuo nėra išskirtiniai, tačiau jų pilnai užtenka važinėti mieste. Žinoma, jeigu planuojate važinėti ilgesnius atstumus - siūlyčiau iškart žiūrėti modelį su 2x 48V 13Ah baterijom.
Iš kitos pusės, ENGWE M20 elektrinis dviratis tikrai nėra geriausias ir praktiškiausias modelis. Panašius parametrus gali pasiūlyti kad ir tas pats ENGWE EP2 Pro modelis, kuris yra ir pigesnis ir dar tuo pačiu turi reguliuojamo aukščio sėdynė bei sulenkiamą rėmo dizainą, todėl užima mažiau vietos, lengviau transportuoti bei sandeliuoti.
Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius dviračius iki €1000? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais!
Geriausi 2023 metų elektriniai dviračiai!
Patarimai
2024-02-27