DUOTTS S26 – žvėriukas su 2* 750W motorais ir talpia 48V 20Ah baterija. Vertas dėmesio?

Nors DUOTTS prekinis ženklas dar ganėtinai naujas elektrinių dviračių rinkoje, tačiau per pastaruosius metus jų išleisti modeliai, tokie kaip C29 ir F26 pritraukė nemažai susidomėjimo. Šio gamintojo dviračiai išsiskiria puikiu kainos / parametrų santykiu, o 2023 metų vasarą NiuxTech testuotas F26 paliko tikrai gerą įspūdį.

DUOTTS S26 elektrinis dviratis

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Smagi akceleracija ir lengvai užvažiuoja į statesnius kalnus 
  • Gausi komplektacija, nereikalauja papildomų išlaidų
  • Talpi 960Wh Samsung baterija
  • Tvirta dviračio bagažinė
  • Patogus mygtukų išdėstymas
  • Solidi surinkimo kokybė

Kas mums nepatiko?

  • Baterijos likutis rodomas tik kas 20%
  • Važiuojant su "assistance mode", motorai aktyvuojasi per lėtai
  • Komplektuojami purvasaugiai galėtų būt kokybiškesni
  • Didelis svoris ~ 40kg

Taigi, šį kartą išbandėme atnaujintą DUOTTS S26 modelį su 2* 750W motorais, talpesne 48V 20Ah baterija, priekiniais ir galiniais amortizatoriais ir iki 55 km/val. išvystomu greičiu. Šioje apžvalgoje pasidalinsime savo asmeniniais pastebėjimais, kiek nuvažiavome vienu įkrovimu, kas patiko ir kas galėtų būti geriau. Let‘s go!

Unboxing

Elektrinis dviratis atkeliavo iš Geekbuying elektroninės parduotuvės. Siuntimas iš EU sandėlio užtruko apie 5 darbo dienas. Dėžė ne iš lengvųjų (~49kg), tad norint pasinešti – prireiks pagalbos. Dėžės turinys: DUOTTS S26 dviratis, vartotojo instrukcija, baterija, kroviklis, purvasaugiai, dviračio bagažinė, įrankių komplektas, 2 rakteliai, rankinė pompa. Papildomai dar buvo pridėtas ir telefono laiklis.

Paruošti dviratį eksplotavimui nėra sudėtinga, o visi reikiami įrankiai pridedami komplekte. Šis elektrinis žvėriukas atkeliauja ne pilnai surinktas, tad ištraukus iš dėžės reikia uždėti priekinį ratą, vairą, sėdynę, pedalus, purvasaugius bei bagažinę. Žinoma, nepamiršome patikrinti ir padangų slėgio, o tam kaip visad puikiai pasitarnauja Xiaomi elektrinė pompa.

Pirmi įspūdžiai

Kadangi anksčiau jau teko važinėti su DUOTTS F26 dviračiu, kuris iš esmės yra labai panašus į S26 modelį – kažkokių didesnių siurprizų nesitikėjau. Žvelgiant iš dizaino pusės, man asmeniškai F26 atrodo gražiau, moderniau, dėl to, kad baterija integruota į dviračio rėmą. Tuo tarpu DUOTTS S26 labiau toks standartinis, gal kiek praktiškesnis sprendimas - baterija užsideda ant jai skirto laikiklio.

Taip pat, reikėtų paminėti, jog mūsų testuojamas S26 modelis yra atnaujintas 2024 metų modelis. Esminiai upgrade‘ai tokie: talpesnė 48V 20Ah Samsung baterija, geriau apsaugoti bei į dviračio rėmą integruoti kontroleriai, gražiau pravesti / užslėpti laidai, naujas LCD ekranas su Bluetooth, sinchronizacija su APP‘su, uždėta USB krovimo jungtis (telefonui) ant vairo.

DUOTTS S26 elektrinis dviračio rėmas yra juodas su raudonos spalvos akcentais. Atrodo tikrai tvarkingai bei skoningai, o papildomo sportinio įvaizdžio prideda raudoni stabdžių suportai. Dėl savo masyvių 26*4“ colių padangų – tikrai sulauksite nemažai dėmesio iš aplinkinių.

Surinkimo kokybė, kaip ir anksčiau testuoto modelio pasirodė solidi. Viskas savo vietoje, sujungimai tvarkingi, nėra kažkokių pašalinių garsų. Dviračio bagažinė patvari, galima drąsiai užsidėti vaiko kėdutę ar kelioninius krepšius. Sėdynė plati ir minkšta, pedalai metaliniai, baterija užsideda ir užsifiksuoja tvirtai.

Vienintelis dalykas dėl ko nustebau ir kiek nusivyliau tai plastikiniai purvasaugiai, kurie važiuojant nelygių keliu trankosi į metalinę bagažinę ir kiek erzina savo skleidžiamais garsais. Keista, nes ant F26 komplekte buvo pridėti rimtesni metaliniai purvasaugiai su geresniu tvirtinimu, kurie puikiai tiktų ir ant šito modelio.

Greitis / Galia / Atstumas

Vienas iš pagrindinių DUOTTS F26 / S26 / N26 serijos išskirtinimų tai priekyje ir gale įmontuoti 750W galios motorai. Akseleracija su dviem motorais tikrai smagi, o ir į statesnius kalniukus užvažiuoja be didesnio vargo. Tiesa, dėl šio sprendimo ne tik dviračio svoris patapo didesnis, bet ir važiuojant nelygiu keliu, vibracijos yra labiau juntamos ant vairo. Na ir priekinį ratą važiuojant „užsikelti“ ant bordiūro nėra lengva.

Išvystomas didžiausias greitis lygiu keliu su pilnai įkrauta baterija ir ~85kg svoriu yra apie 55 km/val. Važiuojant nuo statesnio kalno pavyko įsilėkti ir iki ~63km/val., bet tai buvo daroma tik iš smalsumo. Realiai mieste pilnai pakanka greičio iki 40km/val., paspausti norisi nebent ant ilgesnių tiesių atkarpų.

Testavimo laikotarpiu buvo įveikta iš viso apie 200km. Padangų slėgis tarp 18-20PSI, važiuojama įjungus abu motorus. Važiavimo stilius: pagrinde tik spaudžiant gazo svirtelę (95%) ir tik labai trumpom atkarpom paminant pedalus su „assistance mode“ (5%). Važiuojant maždaug 25km/val. vidutiniu greičiu, baterijos lygis nukrenta apie 20% kas 10km. Taigi, tokiom sąlygom, realus nuvažiuojamas atstumas su pilnai įkrauta baterija gaunas ~50km.

DUOTTS S26 - test ride

Taip pat svarbu paminėti, jog nuvažiuojam atstumui yra labai svarbūs ir kiti faktoriai kaip dviračio apkrova (vairuotojo svoris, bagažinės svoris), padangų slėgis, temperatūra, reljefas, važiavimo stilius, kokiu rėžimu ir kokiu greičiu bus važiuojama. Minant daugiau – nuvažiuosite taip pat daugiau.

Važiavimo patirtis

DUOTTS S26 modelis pasižymi amortizatoriais priekyje ir gale. Tiesa, šie naudojami spyruokliniai amortizatoriai yra biudžetinės klasės. Todėl tikėtis, jog visus nelygumus ir duobes sugers kaip per sviestą – per daug naivu. Taip, jie nėra tik dėl vaizdo, savo funkciją iš dalies atlieka. Važiavimas kiek minkštesnis lyginant su F26 modeliu, kuris turi tik priekinius amortizatorius.

Dėka plačių 26*4.0“ colių padangų, galima dar pagal save pasireguliuoti važiavimo komfortą. Norisi nuvažiuoti didesnį atstumą, išvystyti didesnį greitį – tuomet reikėtų prisipūsti iki 20PSI. O jeigu norisi minkštesnės važiavimo patirties, tuomet reikės paaukoti atstumą ir padangų slėgį nuleisti iki tol, kol atrasite norimą balansą.

Važiuoti galima keliais rėžimais: pasukant gazo svirtelę ir važiuojant pilnai ant elektros; minti pedalus ir nustatyti motoro pagalbos lygį (nuo 1 iki 5, priklausomai kokiu greičiu norite važiuoti); ir paskutinis - važiuoti tik pedalų pagalba (t.y. minti pačiam). Jeigu baterija pilnai iškrauta – minti DUOTTS S26 yra ganėtinai sunku, todėl rekomenduoju pastoviai sekti baterijos likutį.

Šis DUOTTS galiūnas neturi sukimo momento jutiklio. Nustatomi „assistance mode“ lygiai nuo 1 iki 5, reiškia tai, jog pats dviratis užfiksuos, jog pedalai yra minami ir tuomet aktyvuos motorus, kol pasieks užprogramuotą greitį: 1 lygis iki 10km/val., 2 lygis iki iki 20km/val. ir t.t. Tiesa, minti pedalus kai greitis virš 30km/val. tampa kiek beprasmiška, nes tiesiog trūksta aukštesnių pavarų.

Kalbant apie pavarų sistema, DUOTTS S26 aprūpintas pigiais Shimano komponentais. Čia rasite tik 7 bėgius, kurie gali praversti priklausomai nuo situacijos. Be to, ištraukus dviratį iš dėžės - pavaros nebuvo labai gerai sureguliuotos, tam reikėjo skirti papildomai laiko, pasireguliuoti pačiam.

Stabdymas ant tokio sunkiasvorio elektrinio dviračio irgi turi savo ypatumų. Iš esmės tai reikia tiesiog apsiprasti. Hidrauliniai “DUOTTS” užrašu paženklinti stabdžiai veikiai gan sklandžiai, kažkokių problemų testavimo laikotarpiu neturėjau. Džiaugiuosi, jog gamintojos nesugalvojo pataupyt ir įdėti pigesnių mechaninių stabdžių.

DUOTTS APP'sas

Smagu, kad vis daugiau gamintojų integruoja bluetooth į elektrinius dviračius, tam jog būtų galima sinchronizuoti informaciją. Tai leidžia patogiau ir išmaniau sužinoti dviračio įveiktą atstumą (ridą), turėti prieigą prie tam tikrų nustatymų, gauti programinės įrangos atnaujinimus ir pan. Nors DUOTTS programėlė ganėtinai primityvi, bet viskas veikia sklandžiai. Meniu ir valdymas aiškus, kažkokių pastrigimų ar bug'ų nepasitaikė.

Kas patiko?

DUOTTS S26 elektrinis dviratis aprūpintas gausia komplektacija. Iš esmės nereikia papildomai investuoti į jokius papildomus priedus. Dėžėje rasite ir purvasaugius, ir tvirtą bagažinę ir telefono laikiklį. Ant bagažinės rėmo yra integruotas galinis žibintas, priekyje – ganėtinai ryškus priekinis žibintas, kuris praverčia tamsesniu paros metu.

Du motorai po 750W suteikia gan smagią akseleraciją. Užvažiuoja į vidutinius bei statesnius kalniukus gan lengvai. Greičio taip pat užtektinai. Plačios padangos, galbūt ir nėra labai praktiškas pasirinkimas miesto sąlygoms, bet suteikia papildomo stabilumo. Ir praeiviai išgirsta kai tu atvažiuoji, nereikia naudot net garsinio signalo.

Dviračių nustatymų valdymas paprastas ir patogiai pasiekiamas kaire ranka. Čia rasite įjungimo mygtuką, “assistance mode” lygius, kuriuos galima reguliuoti “+” ir “-“ mygtukais. Šalia puikuojasi dar keli mygtukai – žibintų įjungimui / išjungimui, “Single / Dual Motor” mygtukas bei garsinio signalo mygtukas. Ekranas pakankamai ryškus, o jame pateikta informacija atvaizduojama aiškiai.

Kas nepatiko?

Didžiausias, mano nuomone, minusas yra tai, jog nėra galimybės matyti tikslios informacijos apie baterijos likutį. Ant ekrano yra baterijos ikona, kuri susegmentuota į 5 dalis. Atitinkamai 1 padala reprezentuoja apie 20% baterijos. Lygiai taip pat atvaizduojama ir prijungus dviratį prie DUOTTS APP’so per bluetooth (100% / 80% / 60% ir t.t.)

Važiuojant su „assistance mode“, nuo pedalų minimo pradžios momento iki motorų aktyvavimo laiko praeina kokios geros 3 sekundės. Toks atsilikimas nėra labai malonus, ypač jeigu buvote sustoję įkalnėje ir negaunate motorų pagalbos iš karto. Taip pat, motorų pagalba yra paremta primityviu veikimu ir priklausomai nuo pasirinkto lygio – dviratis bando pasiekti užprogramuotą greitį. Būtų fainiau, jeigu S26 atkeliautų su pažangesniu sukimo momento jutikliu.

Šis DUOTTS dviratis yra masyvus: tiek savo gabaritais, tiek savo svoriu. Labai svarbu įsivertinti ar turėsite patogiai pasiekiamą vietą, kur galėsite saugiai palikti dviratį. Tikrai nemanau, kad norėsis kaskart tempti laiptais 40kg svorį į kokį trečią ar ketvirtą aukštą. Jeigu turit kur laikyti dviratį, bet toje vietoje nėra elektros įvado - galima tiesiog nusiimti bateriją ir ją pasikrauti namie / ofise.

DUOTTS S26 vs F26

Iš tiesų abu modeliai labai panašūs savo parametrais. Abu turi 2*750W motorus, 20Ah Samsung bateriją, 26*4.0“ colių ratus. Vizualiai DUOTTS F26 man gražesnis dėl integruotos į rėmą baterijos, atrodo švariau ir moderniau. Tuo tarpu DUOTTS S26 užtikrina kiek malonesnį ir minkštesnį važiavimą dėl gale integruoto amortizatoriaus.

Verdiktas

Ant DUOTTS S26 elektrinio dviračio jaučiuosi stabiliai ir saugiai, tarsi važiuočiau su kokiu džipu. Nors ir sveria beveik 40kg, bet galingi du motorai užtikrina smagią akceleraciją ir pakankamai galios, jog užvažiuotų į statesnes įkalnes. Tai nėra kompaktiškas, sulankstomas modelis, todėl labai svarbu įsivertinti, ar turėsite kur patogiai jį laikyti.

Tai jau antrasis DUOTTS modelis, kurį išbandė NiuxTech komanda ir turim pripažinti, jog savo žavesio šis dviratis tikrai turi. Vertinant bendrai - kokybė ir važiavimo patirtis solidi. Taip, tam tikri komponentai galėtų būt aukštesnės klasės, yra vietų tolimesniam tobulinimui, bet vertinant kainos / parametrų santykį – DUOTTS S26 tikrai vertas savo dėmesio.

DUOTTS S26
Banggood | EU
Geekbuying | EU
EU sandėlis
1699 €1119 €
Kuponas: 6699ca
Pirmą kartą užsakinėji iš Banggood? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
1699 €1169 €
Kuponas: GASP15
Pirmą kartą užsakinėji iš Geekbuying? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X