BLUETTI AC180 mobili energijos stotelė. Pliusai, minusai, ar verta pirkti?

BLUETTI AC180

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Puiki surinkimo kokybė, solidus bei modernus dizainas
  • Korpuso šonuose yra integruotos rankenos, patogu transportuoti
  • Net 1800W pastovi galia (2700W max. momentinė galia)
  • 1152Wh talpos LiFePO4 baterija. Po 3,500+ krovimo ciklų išlaiko ~ 80%
  • 1440W spartus įkrovimas iš tinklo. Pasikrauna iki 80% vos per 45 min.
  • LED ekranas su baterijos % likučiu ir gaunama / suvartojama energija
  • Valdymas, informacija ir papildomi nustatymai per Bluetti APP'są
  • PD 100W USB-C jungtis
  • Palaiko UPS funkciją

Kas mums nepatiko?

  • Tik viena USB-C jungtis
  • Nėra apsauginių dangtelių visoms jungtims (nuo drėgmės / lietaus)
  • Neturi integruotos LED lempos
  • „Power lift mode“ galima įjungti / aktyvuoti tik per APP'są
  • Ganėtinai aukšta kaina

Unboxing

BLUETTI AC180 stotelė atvyko iš oficialios gamintojo svetainės. Kelionė iš EU sandėlio užtruko ~ 1 sav. per GLS siuntų tarnybą. Namų duris pasiekė Itella kurjerių teikiamomis transportavimo paslaugomis. Jokių rimtesnių pažeidimų pakuotė neturėjo, viskas tvarkingai.

Kaip ir prieš tai bandytas modelis taip ir šis BLUETTI AC180 papildomai dar įvilktas į transportavimo dėžę. Išlukštenus iš šios kelioninės dėžės, powerstation‘as yra saugiai ir tvirtai įtalpintas gaminio pakuotėje.

Komplektacija: AC180 stotelė, instrukcija, AC 220V įkrovimo laidas, automobilinis 12V įkrovimo laidas bei dar vienas laidas skirtas saulės moduliui pajungti.

Surinkimo kokybė

BLUETTI gaminiai pasižymi moderniu bei stilingu dizainu, tad ir šis nėra išimtis. AC180 yra stačiakampio formos su dvejomis rankenomis šonuose, kurios yra integruotos į korpusą lengvam ir patogiam transportavimui. Priekyje yra nedidelis, bet praktiškas LCD ekraniukas.

Šio modelio svoris jau yra kiek didesnis ~ 17kg. Tiesa, pakėlus aš nepasakyčiau jog tiek sveria, tikrai atrodo lengvesnis. Matmenys: 340mmx247mmx317mm. Vertinant gaminio plastiko kokybę sakyčiau niekuo nesiskiria nuo prieš tai bandyto EB3A modelio, jis yra patvarus bei kokybiškas.

Parametrai

  • 1800W grynos AC srovės keitiklis / inverteris (2700W peak);
  • 1152Wh talpos LiFePO4 baterija su 3500+ gyvavimo ciklų iki 80%;
  • Greitas 1440W įkrovimas iš elektros tinklo lizdo (100% per 1.3 - 1.8 val.)
  • 500W max. krovimas nuo saulės panelių (per 2.8 - 3.5 val.)
  • Įkrovimo būdai: AC srovės / saulės / automobilio / generatoriaus;
  • 8 išėjimai, kuriais galima įkrauti kelis įrenginius vienu metu; 
  • Išmanusis valdymas ir stebėjimas per BLUETTI APP'są;
  • 15W belaidis įkrovimas bei PD 100W USB-C jungtis;

Pamačius jo parametrus, sakyčiau „monstriukas“ mažame kiaute. Vienu metu įkrauti ir juo naudotis galimybė yra, kadangi šio modelio BMS palaiko pass-through technologiją. Taip pat BLUETTI AC180 turi UPS funkciją, tad nutrukus energijos tiekimui iš tinklo, per 20ms persijungia į energijos tiekimą iš baterijos.

IŠTESTUOTI ĮRENGINIAI


VEikia

  • 30W MacBook Air laptop'as
  • 67W Poco X4 Pro 5G telefonas
  • 80W LG 42" televizorius
  • 120W Wanbo TT projektorius
  • 420W Nami Burn E2 Max paspirtukas
  • 700W Blenderis / Trintuvas
  • 800W Parkside orapūtė
  • 1000W Wagner šildytuvas vėjelis
  • 1000W Karcher WD3 siurblys
  • 1800W Xiaomi virdulys
  • 2000W Xiaomi S1 šildytuvas
  • 2100W Plaukų fenas

NEVEIKIA

  • Galingesnio įrenginio nei 2100W namuose neradau. Būtu galima daryti kombinuotą jungimą, tačiau tokiu testu nelabai tikslingą informaciją išgausi, kadangi viskas veikia iki ~2700W. Po to suveikia apsauga ir išsijungia pats powerstation‘as, kas jam ir būdinga.

Kas patiko?

Pasikartosiu, tačiau BLUETTI tikrai moka patraukti dėmesį savo gaminių moderniu ir stilingu dizainu. Labai protingai apgalvota rankenų integracija į korpuso šonus. Kur kas patogiau nešti: galima tiek viena ranka, tiek abejomis. Nors jis ir nėra didelis, tačiau pagal parametrus tikrai galingas. Kadangi korpusas yra stačiakampio formos, tai leidžia kur kas lengviau „tetrio“ principu įtalpinti jį į automobilio saloną tarp kitų daiktų.

Mygtukai yra aiškūs ir išdėstyti šalia vienas kito. Paprastam vartotojui užtenka žinoti kokios srovės tipo jam reikia, o tada tik paspausti atitinkamą mygtuką. Ekranas informatyvus, rodo įeinančią ir sunaudojamą galią bei baterijos likutį procentais. Taip pat atvaizduojama, kiek laiko lieka iki pilno įkrovimo ar iškrovimo. Kad neišeikvoti papildomai baterijos, ekranas po kurio laiko užgesta. Puiku, kadangi sutaupoma 15W galios sunaudojimo.

Valdymas programėle - nustatymų turinys nelabai kuo skiriasi nuo minėto mažojo broliuko EB3A. Iš aktualiausių pasirinkimų išskirčiau šiuos: galima įjungti tiek greito, tiek tylaus įkrovimo režimą, pasirinkti kokios įtampos reikia AC ar DC, aktyvuoti „Power lift mode“, kas leidžia pajungti įrenginius, kurių startinė srovė yra didesnė nei nominalus energijos suvartojimas. Didžiausias privalumas naudojantis programėlės valdymu yra tas, jog galima energijos stotelę išjungti per nuotolį naudojant Bluetooth.

Komplektacija – labai vertinu BLUETTI sprendimą nenaudoti papildomai jokių įkrovimo blokelių jeigu kraunama iš elektros tinklo. Laidą su CEE tikrai daug paprasčiau įsigyti nei pritaikyti kitą įkrovimo blokelį. Nuo mažojo broliuko komplektacija skiriasi tuo, jog šiame AC180 papildomai gamintojas įdeda įkrovimo laidą iš automobilinio 12V kištuko, vadinamosios „prikurkės“.

Kas nepatiko?

Yra ir pliusų, tačiau yra ir šiek tiek minusiukų. Na, bet jie nėra labai žymus, labiau gal žaidžia mano priekabumas. Taigi, kas galėtų būt geriau? Yra tik viena USB-C jungtis... Come on, juk jau ateina laikai kai ši jungtis bus standartas. BLUETTI EB3A turėjo tikrai nebloga LED lemputę priekyje, deja, bet šiame modelyje jos jau nėra. O vietos tai tikrai yra tam. Taigi, važiuojant iškylauti reikės papildomai pagalvoti apie apšvietimo šaltinį.

Naudojant greitąjį įkrovimą po kurio laiko įsijungia aušinimo ventiliatorius. Skleidžiamą triukšmą prilyginčiau su žaidimams skirto nešiojamo kompiuterio ūžimu. Būtų patogu jeigu „Power lift mode“ būtų galima įjungti be valdymo programėlės pagalbos. Situacijoje kai tu esi gamtoje ar miške, o telefone nėra Bluetti programėlės ir mobilųjį  ryšį pagauti yra sudėtinga – sakyčiau truputi problemytė. Lietuvoje man asmeniškai yra buvę atvejų kai bandai pagauti ryšio, bet jo nėra, nes užstoja miškai ir panašiai.

Dienos metu tų trijų mygtukų apšvietimas sunkiai matomas. Programėlėje yra pasirinkimas „Battery Pack“, galbūt ateityje bus galima kažkaip ją praplėsti ar pasikeisti, tačiau apie tai daugiau niekur nieko neužsiminta. Na ir pabaigai, USB-C jungtis yra skirta tik energijos atidavimui, tad per ją įkrauti power station‘o nepavyks.

Ar verta pirkti?

Na ir svarbiausias klausimas, ar verta svarstyti apie šio produkto įsigijimą? Galiu teigti, jog tiek iš dizaino pusės, tiek iš funkcionalumo ši mobili energijos stotelė BLUETTI AC180 tikrai traukia akį. Galingas bei patogus transportavimui – puiku!

LiFePO4 celės yra kur kas geresnis pasirinkimas nei Li-ion (ličio jonų) dėl savo efektyvumo bei ilgaamžiškumo. Bet... kadangi tai yra visiškai šviežas modelis, jo kaina kolkas dar "kandžiojasi". 1000€ sakyčiau kiek daugoka, atsižvelgiant į baterijos talpą bei palyginus su panašiais modeliais prieinamais rinkoje.

Už gerokai patrauklesnę kainą galima įsigyti NEWSMY N1200P modelį (prieš tai gamintojas vadinosi NECESPOW). Išsamią šio modelio apžvalgą galite rasti paspaudus čia. Ir nors N1200P stotelė yra šiek tiek silpnesnė (1200W), dizainas kuklesnis, neturi premium funkcijų ir valdymo per APP'są, tačiau baterijos talpa labai panaši, turi 3x 220V jungtis ir kaina net ~ 30% mažesnė. Už likusią pinigų sumą dar galima įsigyti ir neblogą saulės modulį, jeigu to reikia.

Panaršius BLUETTI gamintojo gaminių asortimentą, galime rasti AC200P modelį. Jeigu EB3A modelį pavadinau mažuoju broliuku, tai AC200P drąsiai galima vadinti vyresniuoju. Jo baterijos talpa yra net 2000Wh, o „peak“ galia siekia 4800W. Be to, šio powerstation‘o įkrovimui galima pajungti net iki 700W galios saulės panelę / saulės modulių junginius.

Papildomas privalumas yra tai, jog visos jungtys turi apsauginius kamštelius, todėl būnant gamtoje, nedidelis lietus bus mažiau baisus nei su AC180 modeliu. Tiesa, ši stotelė pasigirti greito krovimo funkcija negali (kaip kad AC180), bet tinkamai pasidėliojus įkrovimo laiką prieš naudojimą – keblumų nesudarys. Na, o užtaikius ant geresnių akcijų šį AC200P powerstation’ą  galima įsigyti už 1100€. Todėl jeigu AC180 kaina nekris žemiau ~800€, manyčiau vertėtų šiek tiek pasitaupyti ir imti AC200P modelį.

BLUETTI AC180
EU sandėlis
1099 €799 €
AKCIJINĖ KAINA!
Pirmą kartą užsakinėji iš BLUETTI? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X