Apie NiuxTech:
Kas yra NiuxTech?
NiuxTech yra informacinis puslapis, kurio pagrindinis tikslas yra dalintis technologijų pasaulio naujienomis, apžvalgomis, geriausiais pasiūlymais bei nuolaidos kodais iš patikimų užsienio el. parduotuvių, tokių kaip AliExpress, DHgate, Geekbuying, Banggood, HEKKA ir t.t. Suteikiame konsultacijas, atsakome į Tavo rūpimus klausimus bei padedame užsakyti norimą prekę pigiau!
Ar NiuxTech yra patikimas puslapis?
NiuxTech komanda turi sukaupusi 10+ metų patirtį perkant iš įvairiausių užsienio el. parduotuvių, todėl galime drąsiai vadintis savo srities ekspertais. Kasdien sekame technologijų pasaulio naujienas, nuolat bendraujame su el. parduotuvių ir gamintojų atstovais, patys užsakome įvairių prekių, dalinamės produktų apžvalgomis. Klientų atsiliepimus apie NiuxTech gali rasti čia.
Ar NiuxTech turi fizinę parduotuvę Lietuvoje?
Ne. NiuxTech yra informacinis puslapis, kuris palygina kainas iš įvairių užsienio el.parduotuvių bei pateikia geriausius pasiūlymus, nuolaidos kodus. Prekių vietoje mes neturime, prekyba neužsiimame.
Ar NiuxTech gali užsakyti man prekę?
Užsakymo paslaugų mes neteikiame, tačiau visada esame pasiruošę Tau padėti ir paaiškinti kaip užsisakyti norimą prekę. Jeigu turi klausimų dėl paskyros sukūrimo, nuolaidos kodo įvedimo, mokėjimo ar bet kokių kitų klausimų - drąsiai kreipkis, esame labai draugiški.
Ar išrašote sąskaitas?
NiuxTech iš savo pusės nevykdo pardavimų veiklos, todėl jeigu Tau reikalinga sąskaita už įsigytą prekę - kai kuriose el.parduotuvėse prisijungęs prie savo paskyros galėsi atsiųsti sugeneruotą sąskaitą PDF formau. Jeigu tokios funkcijos el.parduotuvė neturi - reikia kreiptis į klientų aptarnavimą arba tiesiogiai į pardavėją.
Prekių užsakymas:
Kaip vyksta prekių užsakymas?
NiuxTech savo puslapyje dalinasi geriausiais pasiūlymais bei nuolaidos kodais iš patikimų užsienio el. parduotuvių, tokių kaip AliExpress, DHgate, Geekbuying, Banggood, HEKKA ir t.t. Mes iš savo pusės suteikiame konsultacijas, padedame surasti geriausią kainą, o patį užsakymą jau reikia Tau pačiam suformuoti tiesiogiai per nurodytą el. parduotuvę.
Ar pirkimas iš užsienio el.parduotuvių yra saugus?
Taip. NiuxTech puslapyje rasite tik kruopščiai atrinktus, pačius geriausius pasiūlymus iš saugių bei patikimų el. parduotuvių / pardavėjų (ang. “store”). Galite 100% būti ramūs, jog užsakytos prekės bus naujos ir originalios!
Ar užsakyti prekes iš el.parduotuvių sudėtinga?
Tikrai ne. Užsisakyti norimą prekę iš užsienio el.parduotuvių yra labai paprasta ir tą galima padaryti labai greitai. Tereikia susikurti paskyrą, užpildyti kontaktinę informaciją, nurodyti pristatymo adresą bei atlikti mokėjimą banko kortele / PayPal.
Kaip ir kur įvesti nuolaidos kodą?
Paspausk ant žemiau pateiktos el.parduotuvės, iš kurios planuoji įsigyti norimą prekę ir sužinosi, kurioje vietoje reikia įvesti nuolaidos kodą.
Kokias būdais galima apmokėti?
Paprasčiausias būdas atsiskaityti už įsigytą prekę yra banko kortele arba per PayPal. Suformavus užsakymą, kitame etape turėsite atlikti išankstinį apmokėjimą, po kurio prekė bus ruošiama išsiuntimui. Apie tai asmeniškai būsite informuoti el. paštu. Jeigu dėl kažkokių priežasčių nepavyksta atlikti mokejimo - rekomenduojame tiesiogiai parašyti el. parduotuvės klientų aptarnavimui.
Nemoku anglų kalbos - kaip man užsakyti?
Daugelis el. parduotuvių palaiko anglų, rusų, lenkų bei lietuvių kalbas, o jeigu ne - galima naudotis automatiniu puslapio vertimu per google vertėją. Taip pat - visada galite kreiptis į NiuxTech komandą - būtinai padėsime.
Prekių pristatymas:
Kaip sužinoti savo užsakymo būseną?
Paprasčiausias būdas sužinoti apie užsakymo būseną yra prisijungus prie savo paskyros el. parduotuvėje, iš kurios buvo užsakyta prekė. Tuomet, nuėjęs į skiltį “užsakymai” (ang. “orders”) - turėtum matyti savo suformuotus užsakymus bei jų būseną.
Per kiek laiko turėčiau gauti siuntą?
Prie kiekvieno prekės pasiūlymo NiuxTech puslapyje matysi nurodytą preliminarią pristatymo trukmę, priklausomai nuo sandėlio iš kurio yra siunčiama. Vidutiniškai, jeigu prekė yra užsakyta iš Kinijos sandėlio - siuntimo trukmė į Lietuvą trunka apie 3-4 sav., o užsakius iš Europos sandėlio - siuntą turėtų Tave pasiekti per 1-2 sav.
Užsakant didesnių gabaritų / sunkesnio svorio prekes iš Kinijos sandėlio (pvz. elektriniai paspirtukai, dviračiai, motociklai ir pan.) - pristatymo trukmė vidutiniškai trunka 2.5 mėn.
Kaip sužinoti, kur yra mano siunta?
Savo paskyroje prie užsakymų skilties turėtum matyt siuntos keliavimo istoriją ir / arba siuntos sekimo numerį. Taip pat yra labai daug įvairių svetainių, kuriose taip pat gali patikrinti siuntos buvimo vietą pagal sekimo numerį, pvz. www.ship24.com
Ar reikės mokėti importo, muito ir PVM mokesčius?
Prie kiekvieno prekės pasiūlymo NiuxTech puslapyje matysi visą reikiamą informaciją apie papildomus mokesčius, muitus ir PVM. Iš savo pusės mes stengiames dalintis tik tais pasiūlymais, į kurių kainą jau yra įskaičiuoti visi papildomi mokesčiai ir nurodyta kaina yra galutinė.
Tam, jog nekiltų nesusipratimų - labai svarbu atkreipti dėmesį į siuntimo metodą, kurį mes rekomenduojame NiuxTech puslapyje, prie prekės aprašymo. Plačiau apie kiekvienos el. parduotuvės mokesčių politiką rasi čia.
Kur bus pristatyta mano siunta?
Dažniausiai siuntos pristatymos kurjeriu į namus, į artimiausią paštomatą arba pašto skyrių. Tai priklauso nuo užsakytos konkrečios prekės, el. parduotuvės logistikos partnerių ir pasirinkto siuntimo metodo. Pagal siuntos sekimo numerį - galėsi patikrinti, kuri logistikos įmonė yra atsakinga už Tavo siuntos pristatymą.
Ką daryti jeigu siunta atvyko pažeista?
Jeigu siuntą Jums pristatė kurjeris - būtinai patikrinkite ar pakuotė neturi jokių pažeidimų. Jeigu pažeidimų yra ir manote, jog dėl to galėjo nukentėti prekių kokybė - siūlome atsisakyti siuntos ir grąžinti ją iškart kurjeriui. Jeigu siunta su pažeidimais atvyko į paštomatą ar į pašto skyrių - rekomenduojame iškart tai užfiksuoti nuotraukomis arba video įrašu bei kreiptis į el. parduotuvės klientų aptarnavimą.
Garantija ir grąžinimas:
Ar yra taikoma garantija?
Taip, visoms prekėms, kurių pasiūlymai yra pateikti NiuxTech svetainėje yra taikoma garantija. Garantiją taiko pats pardavėjas / el.parduotuvė, tad visais su garantija / gražinimu susijusiais klausimais reikėtų kreiptis tiesiogiai į pardavėją arba el.parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių.
Kiek laiko galioja garantija?
Kiekviena el. parduotuvė turi nusistačius skirtingus garantinio laikotarpio terminus, priklausomai nuo prekės kategorijos / gamintojo / ir pan. Standartiškai tai būna 1-2 metų garantija, nebent yra kažkaip kitaip nurodyta prie prekės aprašymo. Daugiau informacijos apie garantijos politiką rasite kiekvienoje iš mūsų partnerių el. parduotuvių svetainėse.
Ką daryt, jeigu prekė sugedo?
Jeigu turite nusiskundimų dėl prekės kokybės, prekė atvyko su defektu arba sugedo garantiniu laikotarpiu - rekomenduojame kuo greičiau kreiptis į pardavėją / el.parduotuvę, iš kurios buvo užsakyta prekė. Kreipdamiesi būtinai pateikite nuotraukas, video arba kitus įrodymus, kurie paspartintų visą procesą.
Ar garantiniai atvejai yra aptarnaujami Lietuvoje?
Deja, bet daugelis prekės ženklų ir gamintojų netaiko tarptautinės garantijos ir turi savo oficialius garantinius servisus tik tam tikrose šalyse. Dėl šios priežasties - užsakius prekę iš užsienio el. parduotuvių - dėl garantinio atvejo reiktų kreiptis tiesiogiai į pardavėją, kuris pasiūlys galimus sprendimo variantus. Tai gali būt nemokamas naujos detalės atsiuntimas į Lietuvą, prekės siuntimas taisymui į EU sandėlį, prekės siuntimas atgal pardavėjui ir pinigų grąžinimas.
Ką daryti jeigu nepavyksta susitarti su pardavėju?
Jeigu susidūrėte su problemomis bendraujant tiesiogiai su pardavėju arba su el. parduotuvės klientų aptarnavimo skyriumi - galite parašyti žinutę NiuxTech komandai. Trumpai aprašyk situaciją, būtinai pridėk užsakymo numerį ir tuomet mes pasistengsime padėti kiek galim.