Sėkminga ar nuvilianti pažintis su elektriniu dviračiu DUOTTS C29….

Pakankamai ilgą laiką į elektrinius dviračius nekreipiau dėmesio. Namuose turiu seną, laiko patikrintą dviratį, kuris naudojamas fiziškai išsikrauti ar ramiai važiuojant prasiblaškyti po sunkios dienos.

DUOTTS C29

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Vienas geriausių pasirinkimų esant ribotam biudžetui
  • Išvystomas greitis ir nuvažiuojamas atstumas naudojant tik elektrinį variklį
  • Itin komfortiška sėdynė nevarginanti važiuojant ilgus atstumus
  • Tvirta bagažinė išlaikanti nemažą bagažo svorį
  • Priedai (telefono laikiklis, pompa), bei visi reikalingi įrankiai dviračio surinkimui komplekte
  • Minimalistiškas, tačiau gražus dizainas
  • USB jungtis telefono įkrovimui

Kas mums nepatiko?

  • Diskiniai mechaniniai stabdžiai per silpni dviračio svoriui
  • Minimo asisteno jautrumo ir galios nustatymai neveikia
  • Pigūs komponentai nesukelia ilgaamžiškumo jausmo
  • Baterija neturi rankenėlės nešimuisi
  • Valdiklių ant vairo išdėstymas

Šią vasarą NiuxTech teko fotografuoti du elektrinius dviračius, o kai pasirodė ir trečias panorau išbandyti ir aš. Galbūt pavyks suprasti, kodėl pastarieji taip sparčiai skinasi kelią rinkoje? Jei jūs taip pat žengiate pirmą žingsnį į elektrinių dviračių pasaulį ir nenorite tam išleisti krūvos pinigų - ši apžvalga būtent jums.

Duotts elektrinių dviračių gamintojas pakankamai naujas rinkoje, tačiau jau turintis pakankamai nemažą modelių pasirinkimą. Šiandien su mumis - Duotts C29, o jo įspūdžiais, privalumais ir trūkumais po daugiau nei 100 įveiktų kilometrų dalinamės su jumis.

Kas dėžėje?

Išankstinis patarimas žmonėms perkantiems šį dviratį - jo dėžė pakankamai sunki ir didelė, o norint ją persinešti geriausia tai daryti dviese. Duotts C29 dėžėje supakuotas kruopščiai, galbūt net per daug kruopščiai. Visa dėžė ne tik suklijuota, bet panaudota ir nemažai kabių, tad geriausia dėžę kraštuose atsargiai perpjauti.

Dėžės viduje dalis dviračio jau surinkta, o atskirai rasite priekinį ratą, bagažinę, pedalus, purvasaugius, sėdynę ir bateriją. Be dviračio dalių, komplekte pridėtas 2A įkroviklis, o papildomai dovanų - pompa, bei telefono laikiklis montuojamas prie vairo. Įrankiai reikalingi dviračio surinkimui taip pat dėžės viduje.

Visas surinkimas, fotografuojant išpakavimo ir surinkimo metu, užtruko apie pusantros valandos, iš kurių bent 10 minučių užtruko tvirtinimo dirželių nupjovimas (jų begalybė). Komplekte esančioje vartotojo instrukcijoje rašoma kaip šį dviratį surinkti, tačiau paveiksliukai maži ir sunkiai suprantami, tad kartais geriausia remtis tiesiog logika.

Pirmi įspūdžiai

Praleidus nemažai laiko surenkant šį dviratį nesinorėjo nieko daugiau, kaip tik sėsti ir važiuoti, tačiau pirma - kokia gi jo kokybė? Pradėkime nuo vairo, kurio kairėje pusėje rasite apšvietimo ir signalo mygtukus, kiek toliau ekranėlį su valdymo mygtukais. Tarp jų įmontuotas stabdžių / bėgių perjungimo mechanizmas priekinių žvaigždžių blokui perjungti. 

Šių žvaigždžių priekyje trys, tad kiek keistokas pasirinkimas pavarų ekranėlyje matyti - ir + vietoje skaičių 1, 2 ir 3. Mūsų testinio dviračio stabdžiai yra diskiniai mechaniniai, o stabdžių rankenėlės labai paprastos ir atrodo gan pigiai.

Vairo dešinę pusę okupuoja dviračio kasetės (arba galinių žvaigždžių) perjungimo mechanizmas, kuriame bėgiai jau atvaizduojami skaičiais. Skirtingai nuo kairės pusės, kuri valdoma viena svirtele, dešinioji valdoma svirtele ir mygtuku. Greičio svirtelė valdoma sukimu ir ji užima kiek daugiau nei trečdalį vietos kurioje laikoma ranka. Tai nėra pati maloniausia ar kokybiškiausia svirtelė, tačiau nesijaučia, kad ji greit sulūš.

Dideli, 29 colių ratai ir pakankamai storos padangos šiam dviračiui suteikia masyvumo ir komforto įspūdį. Priekinė šakė turi reguliuojamus amortizatorius, kuriuos galima pilnai “užrakinti” arba “atrakinti”. Atrakinus ir paspaudinėjus vairą imituojant važiavimą, iš amortizatorių girdimas oro švokštimas.

Liečiant sėdynę, ji atrodo labai minkšta ir patogi. Jos viduryje įmontuotos vėdinimo grotelės, o tai turėtų pagelbėti nesuprakaituoti. Sėdynės stiebas su žymėjimais, tad galima ją lengviau grąžinti į prieš tai buvusią poziciją, jei dviračiu važinės keli žmonės.

Purvasaugiai esantys komplekte itin pigūs ir lengvai lankstosi. Galinio purvasaugio tvirtinimo plokštelė per lengva, o pats purvasaugis per ilgas, tad lengvai sujudinus dviratį jis “tabaluoja”. Uždėjus bagažinę, šis purvasargis prisispaudžia. Pati bagažinė atrodo pakankamai tvirta ir pritvirtinus sunkią kuprinę strypai nesilanksto ir negirgžda.

Žinant, kad elektriniuose prietaisuose dažniausiai baterija būna brangiausia dalis, akivaizdu, kad pasirinktomis detalėmis gamintojas stengėsi sutaupyti kaštus. Duotts C29 baterija yra per patį dviračio centrą, okupuodama vietą, kur dažniausiai laikome pritvirtintas gertuves.

Įstatyta ji nejuda, o poziciją galima užrakinti raktu, tad palikti pritvirtintą su dviračiu sąlyginai saugu. Baterijos šone įjungimo / išjungimo mygtukas, o viršuje baterijos lygio indikatorius. Gaila, tačiau patogios rankenėlės nešiotis bateriją nėra, tik viena vieta viršuje, kur galima “įkišti” pirštus.

Elektrinis variklis / pagalbininkas / asistentas

Rinkoje yra keli elektrinių dviračių tipai, o dažniausiai sutinkami dviejų tipų - vieni prideda tam tikrą variklio galią lengvesniam minimui, kiti pradėjus minti perduoda visą variklio galią neatsižvelgiant į minimo stiprumą. Duotts C29 tai antrojo tipo dviratis, kurį pradėjus minti įsijungs variklis ir ratą suks visa savo galia kol pasieksite nustatytą greitį, arba kelios sekundės iki kol nustojama minti.

Prie tokių dviračio savybių ir važiavimo reikia priprasti. Važiuojant lėtai, ne kartą teko atsidurti pavojingoje situacijoje (kliūtis priekyje), kai norint kliūtį apvažiuoti pradedi minti, o tada jau įsijungia variklis ir apvažiavimas dėl staigaus įsibėgėjimo tampa ekstremalia užduotimi.

Kai kuriems naudotojams šios esminės savybės nepatiks, kai kuriems galbūt tai geresnis pasirinkimas nei minėtas pirmo tipo asistentas. Duotts C29 turi greičio svirtelę / rankenėlę, kuri valdoma sukant ranka, o nustatymuose galima pasikeisti 3 važiavimo būdus: be elektrinio variklio, su elektriniu varikliu (valdoma rankenėle) ir variklio įsijungimu pradedant minti.

Labiausiai patikęs minimas be elektrinio variklio, o pastarasis valdomas tik naudojant greičio rankenėlę. Būtent šis būdas važinėjant dviračiu suteikė tikro džiaugsmo. Valdant rankenėle, galima minti ir pridėti tiek variklio galios, kiek pasuksite rankenėlę. Tai puikus kompromisas norint išvargti fiziškai ar atsipalaiduoti važiuojant tik su elektriniu varikliu.

Važiavimo kokybė

Duotts C29 dviratis skirtas 170 - 200 cm ūgio žmonėms, o mano ūgis 175cm. Sėdėti ant šio dviračio pakankamai patogu, tačiau vairo pozicija regis šiek tiek per žema. Pastebėjau, kad dėl pasvirimo į priekį pakankamai didelė kūno svorio dalis atitenka būtent rankoms, o važiuojant tai vargina. Sėdynės aukštį galima lengvai reguliuoti be jokių įrankių, tad sau tinkantį aukštį atrasti nesudėtinga.

Dideli, 29 colių ratai, pakankamai storos padangos ir sėdėjimas aukštai suteikia pakankamai saugų jausmą važiuojant bet kokia kelio danga. Priekiniai amortizatoriai pakankamai minkšti ir sugeria stipresnius smūgius.

Sėdyne minkšta ir patogi, o įveikus pirmus 30 kilometrų nuovargio sėdint nepasijautė. Tačiau to negalima pasakyti apie vairą - pats vairas yra tiesios formos, todėl rankos laikomos ne visai natūralioje pozicijoje, sulenkiant per riešus. Jau po pirmų kelių kilometrų rankos pavargo ir teko sustoti pailsėti.

Naudoti šį dviratį be jokių asistentų paprasta, nes minant variklio pasipriešinimas nejuntamas, o rieda šis dviratis puikiai. Tačiau minant į kalną dviračio svorį tikrai pajusite - jis sveria apie 30 kg.

Saugiam važiavimui sutemus, Duotts C29 priekyje ir gale sumontuoti žibintai. Priekinis žibintas ne iš pačių ryškiausių, tačiau jo apšvietimo kampo ir apšviečiamo atstumo pakanka. Galinis žibintas sumontuotas ant bagažinės ir ją nuėmus apšvietimo nebelieka, tad ieškantiems saugumo, reikėtų pagalvoti apie atskirą galinį žibintą.

Pradžioje jau minėjau, kad Duotts C29 dviratyje panaudotos dalys nesuteikia kokybiškumo ar komforto įvaizdžio, o pasivažinėjus kurį laiką šis dviratis sukėlė tam tikras emocijas važiuojant. Klaidinga manyti, kad tai negatyvios emocijos - tai šiek tiek kitokios emocijos.

Pradėjus savo kelionę į darbą ar tiesiog išvažiuojant pasivažinėti visuomet nusukdavau ilgesniu, dar neištyrinėtu keliu, tokiu kuriame daugiau iššūkių, kalnų ir kuris gerokai ilgesnis už įprastus maršrutus. Tai tokie keliai, apie kuriuos važiuodamas savo paprastu dviračiu net negalvočiau. Būtent noras pažinti aplinką kurioje nesi buvęs daugiausiai pasako apie važiavimą šiuo dviračiu.

Baterija, įveiktas atstumas ir maksimalus greitis

Tradiciškai, NiuxTech viską kas varoma varikliu ir elektra išbando maksimaliai. Taigi, kiek pavyko nuvažiuoti visai neminant ir naudojant tik variklį, išnaudojant visą jo galią? 39.92 kilometrai - tai įveiktas atstumas su 78 kg svoriu, maksimaliu rekomenduojamu oro slėgiu padangose, esant 24 laipsnių temperatūrai lauke mažai vėjuotą dieną.

Vidutinis greitis 26.4 km/val, o maksimalus pasiektas greitis 54 km/val, važiuojant nuo menkos įkalnės (duomenys naudojant Strava programėlę). Lygioje vietoje maksimalus greitis 48 km/val.

Važiavimas į kalną

Želvos g. Vilniuje yra viena stačiausių miesto gatvių, kuri elektrinėms transporto priemonėms yra tikras iššūkis. Pastaroji pasirodė kiek per sunki užduotis Duotts C29, kuris šiam kalnui pasidavė pačioje viršūnėje. Važiuojant Ukmergės gatve į Šeškinės rajono kalną, vidutinis greitis apie 30 km/val, o Narbuto gatvės kalnas įveikiamas 35-40 km/val greičiu.

Kas nepatiko?

Valdiklio nustatymai yra kertinė elektrinio dviračio dalis. Juose galime koreguoti pagrindines elektrinių dalių funkcijas, tačiau Duotts C29 gamintojas regis programavo paskubomis. Didžioji dalis nustatymų funkcijų veikia puikiai ir yra naudingos, tačiau yra keli nustatymai kurie nieko nepakeičia, arba norimo nustatymo tiesiog nėra.

P11 nustatymas turėtų pakeisti asistento jautrumą (arba kaip greitai jis įsijungia) naudojant pedalus, tačiau skirtumo tarp maksimalaus ir minimalaus jautrumo nėra. Vienas svarbesnių nustatymų P12 leidžia keisti asistento galią minant, tačiau ši funkcija neveikia - elektrinis variklis visuomet veiks 100% galios.

Būtų idealu turėti nustatymą, kuriame galima būtų koreguoti kiekvieno asistento lygio maksimalų greitį ir galią, pvz.: 1 lygis - 100W ir 10 km/val limitas, 2 lygis - 200W ir 20 km/val limitas, 3 lygis - 300W ir 30 km/val limitas, ir t.t.

Duotts turi ir mobiliąją programėlę, su kuria galima prisijungti prie dviračio. Gaila, bet funkcionalumo čia nėra daug - galima koreguoti asistento lygį, pasikeisti kilometrus į mylias ir kruizo kontrolę, o baterijos lygis rodomas tik kas 20% (dviračio ekranėlyje rodomos tik padalos), tad tikslų baterijos lygį sužinosime tik pasižiūrėję į voltažą.

Pasikartojant, visi valdikliai esantys ant vairo ne iš pačių kokybiškiausių. Važiuojant bėgių perjungimo svirtelėje rodyklė pradėjo traškėti, o asistento lygio keitimo mygtukai yra kiek per toli lengvam perjungimui važiuojant, tad dažnai viena ranka vairą tenka paleisti.

Apšvietimo ir signalo mygtukai arčiau, tačiau ekranėlyje neatvaizduojama, kada žibintai įjungti, ir važiuojant dieną (kelyje saugiau) belieka tik spėti ar pavyko įjungti. Garsinio signalo mygtukas nuspaudžiamas lengvai, tačiau dėl savo pozicijos jį labai lengva nuspausti bandant persijungti asistento lygį. Tai nėra blogai, tačiau signalas ypatingai garsus ir netyčiniai paspaudimai sustojus prie perėjos gąsdina praeivius.

Mechaniniai stabdžiai yra viena rimtesnių šio dviračio problemų - jie paprasčiausiai per silpni, jei norima greitai sustoti. Sumontuoti diskai jau išėmus iš dėžės yra netiesūs, o stabdant juntamas netolygumas. Nors stabdžius pakankamai paprasta sukalibruoti, tai tik papildomas rūpestis.

Ketinantiems naudoti purvasaugius ir bagažinę, teks sugalvoti kaip galinį purvasaugį pritvirtinti prie bagažinės, nes pastarasis nuo didesnės pervažiuotos duobutės garsiai trankosi į bagažinę.

Verdiktas

Regis šioje apžvalgoje gerokai daugiau neigiamų pastebėjimų nei teigiamų. Tačiau tai ne visa istorija apie Duotts C29. Žvelgiant į kainos ir kokybės santykį, dviračio variklio galią ir tik baterija nuvažiuojamą atstumą, geresnio varianto turbūt nerasite. Taip, didžioji dalis šio dviračio komponentai pigūs, tačiau nuvažiavus gerokai virš 100 kilometrų, niekas nesugedo ar nesulūžo.

Dviračio privalumas, kad atsarginių ir papildomų dalių jam surasti lengva, tad pasigerinus stabdžių sistemą ir pasikėlus vairą aukščiau, tai taptų puikia kasdiene transporto priemone, tiek važiuojant į darbą ar išvažiavus pasivažinėti. Geriausia tai, kad net papildomai investavus į kokybiškas dalis, šio dviračio kaina nesiektų ir 1000€.

Ar šis elektrinis dviratis pakeistų asmeninį paprastą dviratį? Tikrai taip. Testavimo metu važinėjau tokiose vietose, iki kurių įprastu dviračiu važiuoti nedrįsčiau, o labiausiai džiugina tai, kad paskutinis kalnas namo netampa iššūkiu.

DUOTTS C29
Geekbuying
Geekbuying (2x baterijos)
Banggood
Banggood (2x baterijos)
EU sandėlis
899 €699 €
Kuponas: NNNDTSC29EB
Pirmą kartą užsakinėji iš Geekbuying? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
1099 €919 €
Kuponas: NNNDUOC29DUBT
Pirmą kartą užsakinėji iš Geekbuying? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
899 €699 €
Kuponas: BG5921c5
Pirmą kartą užsakinėji iš Banggood? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
1099 €969 €
Kuponas: BGc7d91d
Pirmą kartą užsakinėji iš Banggood? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X