Segway MAX G3 – technologijos, komfortas, galia. Geriausias miesto paspirtukas iki €1000?

Pagaliau viena populiariausių Segway MAX serija sulaukė atnaujinimo! Šiais metais pristatytas trečios kartos Segway Ninebot MAX G3 jau ir mūsų rankose. Pasikeitimų šiame paspirtuke apstu - 2000W galią išvystantis variklis, hidraulinių amortizatorių pakaba, išsamesnis ekranėlis su GPS funkcija, spartus įkrovimas, papildoma išorinė baterija, 3 kartus galingesnis apšvietimas ir t.t.

SEGWAY NINEBOT MAX G3

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Galingas variklis leidžia greitai pasiekti virš 40 km/val greitį ir užvažiuoti į stačias įkalnes
  • Modernus ir informatyvus ekranėlis
  • Išmaniosios saugumo priemonės (AirLock, PIN, Apple Find My)
  • Galimybė įsidėti papildomą bateriją
  • Puikus reguliuojamo kampo apšvietimas 
  • IPX6 reitingas leidžia drąsiau važiuoti lietuje
  • Nesveria 25kg, tad privalomasis civilinis draudimas tik rekomendacija

Kas mums nepatiko?

  • Važiuojant lėtai sunku išlaikyti vienodą greitį dėl jautrios greičio svirtelės
  • Juntamas menkas trūkčiojimas užfiksavus kruizo kontrolę
  • Trūksta atramos pastatyti koją gale
  • Negalima pilnai išjungti įjungimo / išjungimo garsų, tik nutildyti
  • Ne visos funkcijos iki galo išvystytos ar veikiančios (pvz. įeinantis skambutis)

Patobulinimai žada daug. O kaip realybėje? Nieko nelaukiant, kviečiu jus kartu apžvelgti visus G3 privalumus ir trūkumus, bei palyginti su ankstesnės kartos modeliu. Pasiruošę? Riedam!

Unboxing

Turbūt mažiausiai išsiskiriantis dalykas paspirtukuose tai jų pakavimas dėžėje. Tačiau čia Segway sugebėjo išsiskirti. Tai ne tik kruopštus ir saugus supakavimas, bet ir ant pačios dėžės esanti informacija (kaip taisyklingai išimti paspirtuką) sukelia jausmą, kad prieš mus - premium klasės produktas.

Dėžėje paspirtukas su nuimtu vairu, kuris tvirtinamas komplekte esančiais 4 varžtais. Taip pat viduje papildoma galinio purvasargio dalis, visi reikalingi įrankiai ir vartotojo instrukcijos. Viskas paprasta, tačiau gerai apgalvota, o priekaištų supakavimui neturime.

Pirmi įspūdžiai ir surinkimo kokybė

„Ooo, kas čia per amortizatoriai priekyje?“ - pirmas klausimas pamačius šį paspirtuką gyvai. Tai labiausiai atkreipiantis dėmesį dalykas. Patys amortizatoriai iš tiesų yra gerokai mažesni nei iš pirmo žvilgsnio ir paslėpti po plastikinėmis apsaugomis.

Nuostabai atslūgus, pažvelkime į šį paspirtuką detaliau. Kol G2 vairas tiesus su integruotu minimalistiniu ekranėliu, vienu mygtuku ir viena stabdžių svirtimi, G3 čia visiškai skiriasi. Vairas ergonomiškesnis - lenktas, tad patogesnis laikyti. Integruotas TFT ekranėlis didelis ir spalvotas.

Kairėje pusėje atsirado valdymo mygtukų blokas su mechaniniu skambučiu. Čia yra įjungimo / išjungimo, apšvietimo, posūkių ir režimų (ECO, DRIVE, SPORT) keitimo mygtukai. Taip pat, išskirtas vienas programuojamas mygtukas vartotojo pasirinktai funkcijai.

Dešinėje pusėje esanti greičio valdymo svirtis mane nustebino. Pastaroji hibridinė - ją galima valdyti tiek nykščiu, tiek sukant (primena motociklą). Šis sprendimas įtiks net priekabiausiams, o už tokią paprastą, bet efektingą sprendimą Segway skiriu didelį pliusą.

Vairo viršuje integruota ir LED juostelė, kuri šviečia įjungus paspirtuką (galima išjungti programėlėje). Važiuojant net ir dieną, ši matoma puikiai, tuo prisidėdama prie bendro saugumo.

Žemiau - pagrindinis žibintas. Skirtingai nuo G2, pastarojo apšvietimo kampas lengvai reguliuojamas ranka. Kelias apšviečiamas plačiai ir ryškiai, o už G2  šis žibintas ryškesnis beveik 3 kartais (6W prieš 2.1W). Ko gero tai ryškiausias gamyklinis žibintas kurį teko matyti paspirtuke ar dviratyje.

Stovėjimo bazės ir vairo stiebo jungiamojoje dalyje atsirado papildoma jungtis, kuri turi dvi paskirtis. Visų pirma, G3 paspirtuką vienu metu galima krauti 2 įkrovikliais, taip pagreitinant įkrovimą apie 30%. Papildomą įkroviklį reikia įsigyti atskirai. Čia taip pat galima prijungti papildomą išorinę bateriją, tačiau pastarosios įsigyti dar nėra galimybės.

Žvelgiant į visumą, šis paspirtukas nuo savo pirmtako skiriasi iš pagrindų. Jį net sunku įsivaizduoti kaip sekančią kartą, nes pažįstamų ir matytų aspektų čia gana mažai. Kokybė atrodo nepriekaištinga - dalys neatrodo pigios, o tai kas liečiama yra iš malonių medžiagų. Iš pirmo žvilgsnio, tai vienas iš kokybiškiausių matytų paspirtukų iki 1000€.

Važiavimo kokybė

Pirmasis važiavimas neįprastas, gerąja žodžio prasme. MAX G3 juntama priekinio rato šakės „offset“ - ji išsikišusi į priekį nuo rato centro. Važiuojant didesniu greičiu tai padeda lengviau išlaikyti vairą tiesiai, o įveikiant posūkius - vairą pasukti lengviau. Kiek neįprasta, bet greitai priprantama.

G3 taip pat turi visiškai naują, išmanų važiavimo algoritmą SegRide. Ši sistema adaptuojasi prie važiavimo, keičiant sukimo momentą, akceleraciją ir stabilumą realiuoju laiku. Realybėje važiavimas sklandus, tačiau akceleracija jautri. Įsibėgėjant juntama „dead zone“, t.y. sukant greičios svirtelę važiuoti pradedama ne iš karto. Taip pat, norint vos padidinti greitį, pastarąją reikia sukti milimetrų tikslumu, kas važiuojant gan sudėtinga.

Galios šis paspirtukas turi per akis - didžiausia momentinė galia yra 2000W, o tai dvigubai daugiau nei G2 modelyje. Iš tiesų, įsibėgėjus iki maksimalaus 25 km/val (apie greičio atrakinimą kiek vėliau) jauti, kad bėgėtis sustoji gerokai per anksti, o važiuoti greičiau jis tikrai gali.

MAX G3 paspirtuke padangos nuo ankstesnės kartos paaugo ir dabar siekia 11” colių. Minimaliai, bet važiavimo komfortą tai pagerina. Dėl šio pokyčio prošvaisa padidėjo 2 cm ir siekia 13 cm, tačiau paspirtuko ilgis išaugo iki 130 cm, kas gali sukelti nepatogumų transportuojant šį modelį automobiliu.

Amortizatoriai pakankamai minkšti, bet jų eiga nėra didelė. Važiuojant trinkelėmis ar žvyru vairo „nemuša“, tačiau gilesnės, didesnės ir ilgesnės duobės juntamos kojomis. Nors važiavimas nėra varginantis, iš tokių vizualiai iššaukiančių amortizatorių tikėjausi kiek daugiau.

Kairėje vairo pusėje esantys mygtukai lengvai pasiekiami. Parodyti posūkį, perjungti važiavimo režimą ar užfiksuoti kruizo kontrolę paprasta (pastarosios nėra EU rinkai skirtame modelyje). Ekranėlis ryškus ir matomas tiesioginėje saulėje net ir per poliarizuotus akinius.

Pravažiavus pirmuosius ~50 km teko nusivilti stabdžiais. Greitam sustojimui jų rankenėles reikėjo suspausti „iš jėgos“. Tačiau pasivažinėjus daugiau, regis kaladėlės atrado savo vietą ir viskas nusistovėjo. Spaudimo jėgos reikia kur kas mažiau, o stabdymas tapo gerokai sklandesnis. Žinoma, hidrauliniai diskiniai stabdžiai šiame paspirtuke būtų didelis privalumas. 

Maksimalus greitis

Mūsų testavimo modelis (G3 E) skirtas EU rinkai, tad maksimalus greitis gamykliškai apribotas iki 25 km/val. Tačiau šį apribojimą jau galima atrakinti pakeičiant regioną į US. Tuomet maksimalus greitis pasikeičia į 45 km/val - bent jau pakėlus galinį ratą. Realybėje, su apkrova pasiekti pavyksta kiek mažiau.

Pakeitus regioną atsiranda ir daugiau privalumų: įsijungia papildomos LED juostos korpuso apačioje, aktyvuojasi kruizo kontrolė bei zero start (galima pajudėti iš vietos nepasispyrus).

Taigi, maksimalus mano pasiektas greitis su pilnai įkrauta baterija - 41 km/val. Įsibėgėjimas tolygus - čia nesijaučia sulėtėjimo ties kokiais 35 km/val. Tai leidžia tikėti, kad variklis iš tiesų pasiekia 2000W. Šiam paspirtukui visiškai nesvarbu ar vairuotojo svoris 70kg ar 90kg, maksimalus greitis pasiekiamas be pastangų ir užtikrintai.

Važiavimas į kalną

Kol Segway Ninebot MAX G2 įveikia iki 22% statumo įkalnes, G3, pagal gamintoją, įveikia iki 30% statumo įkalnes. Po įvairių bandymų manau, kad tai visiška tiesa. Visi man žinomi kalnai įveikti neapsakomai lengvai.

Narbuto g. kalnas Vilniuje? Įveiktas ne lėčiau nei 33 km/val. Želvos g., kurio staičiausia vieta apie 14 laipsnių? Lėčiausiai 23 km/val. Išbandžiau ir trumpus stačius kalniukus laiptų pašonėse - visi įveikti. Reziumė? Segway Max G3 pranoko visus lūkesčius.

Įveikiamas atstumas

Tradicinis testas, kuriuo pilnai įkrauta baterija išbandau Vilniaus kelius. Taigi, baterija įkrauta 100%, padangos pripūstos maksimaliai (50 PSI), svoris su apranga apie 80 kg, oro temperatūra apie 20°.

Įveiktas atstumas - 36.84 km. Vidutinis greitis - 22.8 km/val. Reikėtų pabrėžti, kad vidutinį greitį gerokai sumažino paskutiniai 8 km, kuomet paspirtukas sulėtėja iki 15-25 km/val greičio. Nors atstumas neatrodo didelis, važiavau Sport režimu visiškai netaupant baterijos. 

Pagal gamintoją, ECO režimu galima įveikti iki 80 km atstumą, o Sport apie 40 km. Nors pritrūko 3 km iki deklaruojamo atstumo, šio paspirtuko rezultatas mane tenkina. Taip pat, norintys didesnio įveikiamo atstumo galės įsigyti papildomą išorinę bateriją (460Wh).

MAX serijos paspirtukai kraunami tokiu pačiu laidu - konverterio blokelis įmontuotas į paspirtukus, tad šį laidą galima lengvai vežiotis su savimi. Išsikrovęs G3 įkraunamas per ~3 val. 30 min. Tai dvigubai greičiau nei G2, kuris realybėje kraunamas apie 7 val. Skubantys ir norintys įkrauti G3 dar greičiau, gali naudoti antrą kroviklį (reikia įsigyti atskirai), taip sutaupydami valandą įkrovimo laiko.

Segway programėlė

Segway visuomet išsiskyrė iš kitų gamintojų savo programėle. Naudingos informacijos ir nustatymų čia gausu. Pagrindiniai iš jų - važiavimo režimų pakeitimai, bei greičio koregavimas kiekvienam režimui atskirai. Taip pat čia rasite programinės įrangos atnaujinimus, apšvietimo, garso lygio nustatymus ir daugybę kitų. Iš galimų funkcijų išskirčiau keletą įdomesnių.

Visų pirma, tai programinis užrakinimas. Galima sugalvoti įjungimo kodą, o paspirtukas įsijungia tik jį suvedus. Jei paspirtukas užrakintas, jo galinis ratas yra užblokuojamas ir visiškai nesisuka. Dar geriau - Segway Airlock. Sukonfigūravus šią funkciją paspirtukas atrakinamas, jei telefonas aptinkamas šalia. Ši funkcija veikia nepriekaištingai ir nepastebimai - viso testavimo metu net pamiršau, kad ji yra įjungta.

Besinaudojantiems Apple ekosistema taip pat pavyks prisidėti šį paspirtuką prie Apple Find My. Gaila, bet Android sistemai tokio sprendimo nėra. Išskyrus Airlock, šios saugumo funkcijos nėra naujovės, jas turi ir G2. Nepaisant to, šios saugumo funkcijos yra naudingos ir kasdienybėje praverčia.

Kita įdomesnė funkcija, kurios G2 neturi yra navigacija. Naudojant Here žemėlapius (pakankamai tikslūs, naudoja dviratį kaip transporto priemonę), Segway programėlėje galite susivesti adresą, o paspirtuko ekranėlyje matysite navigacines rodykles ir likusį atstumą iki artimiausio posūkio. 

Tačiau navigacija su savais niuansais - ji nemokama tik 1 metus po aktyvavimo, vėliau reikės įsigyti prenumeratą, kurios kaina oficialiai vis dar nepaskelbta. Taip pat, ja gan sudėtinga naudotis važiuojant senamiesčiu, kur posūkių apstu. Iš rodyklių sunku nuspręsti ar tai jau tas posūkis, ar sekantis. Pati idėja inovatyvi ir sveikintina. 

Segway MAX G3 turi naują sąsają su telefonu, kai paspirtuko ekranėlyje galite matyti įeinančio skambučio informaciją (bei girdėti patį skambutį). Funkcija veikianti, tačiau čia nurodomas tik telefono numeris, net jei jis ir išsaugotas kaip kontaktas telefone. Tikėtina, kad šioms funkcijoms Segway išleis atnaujinimą, o dabar kiek apmaudu, kad ne viskas veikia kaip turėtų.

Kas patiko?

Išskirti kas patinka šiame paspirtuke sunku, nes patikusių aspektų čia daug. Didžiausią juntamą įtaką turi variklis, kurio važinėjimui mieste užtenka „per akis“. Segway MAX G3 statūs kalnai yra menkas iššūkis.

Susidūrus su nuobodžia tiesia atkarpa, stačiu kalnu ar norint pakvailioti galima įsijungti boost režimą. Sustoji, nuspaudi stabdžius ir pasuki greičio svirtelę kelioms sekundėms. Aktyvavus, iš vietos priekinio rato pakilimas garantuotas, kaip ir šypsena veide. Būtų nuostabu, jei boost būtų galima aktyvuoti programuojamu mygtuku jau važiuojant.

IPX6 reitingas (IPX7 baterijai) leidžia ramiai važiuoti per lietų. Negilios balos MAX G3 nesukelia problemų, o purvasargiai puikiai apsaugo drabužius. Nors aukšto slėgio srove paspirtuko plauti negalima, drėgnu skudurėliu visus komponentus galima drąsiai nuvalyti. 

Išmanios saugumo funkcijos ir galimybė sekti paspirtuką su Apple Find My - didžiuliai pliusai. Šalia ekranėlio esantis vos matomas šviesos jutiklis automatiškai perjungs apšvietimą, tad junginėti pačiam nereikės. G3 taip pat turi ir automatinį stabdį, kuris įsijungia sustojus įkalnėje.

Norint paspirtuką įkrauti tam tikru metu, programėlės pagalba galima suplanuoti laiką, kada prasidės įkrovimas. Spidometras ir rodomas likęs atstumas čia vieni tiksliausių, kuriuos teko matyti. Lygininant su GPS telefone (Waze, Strava), greičio paklaida ~1-2 km/val, o nuvažiuotas atstumas ~37 km atstumas vos keliais šimtais metrų.

Kas nepatiko?

Kol pliusų ir pagyrų šiam paspirtukui daug, neigiamų dalykų gerokai mažiau. Asmeniškai tikėjausi, kad G3 jau turės atramą pasistatyti kojai gale. Visgi važiuojant didesniu greičiu tai patogiau ir saugiau. Deja, kaip ir G2, gale tik galinis purvasargis ant kurio kojos statyti negalima. 

Iš pirmo žvilgsnio ir oficialiame Segway puslapyje esanti nuotrauka leidžia tikėti, kad priekyje esanti rankena - ideali vieta spyna. Tačiau pastaroji prisukta varžtais, kurie lengvai pasiekiami… Tačiau funkcijų šiai rankenai atradome patys. Tai šakės ir amortizatorių apsauga paspirtukui krentant, struktūrinis sutvirtinimas, bei papildoma rankena neštis sulenktą paspirtuką. 

Segway MAX G3 užfiksuojant kruizo kontrolę jaučiami mikro trūkčiojimai ir nuolatinė greičio korekcija. Taip pat, dėl intensyvaus įsibėgėjimo ir gan jautrios greičio svirties pakankamai sudėtinga išlaikyti vienodą greitį.

MAX G3 E vs G3 (US)

Lietuvoje prekiaujami Segway Ninebot elektriniai paspirtukai yra skirti EU rinkai bei žymimi raide “E” (pvz. G3 E). Taip yra dėl to, jog ES yra keliami tam tikri sugriežtinti apribojimai, kurių gamintojas turi laikytis. Taigi, įsigijus G3 E modelį, jis bus apribotas iki 25 km/val, neturės kruizo kontrolės, „zero-start“ funkcijos bei papildomo apšvietimo korpuso apačioje.

Gera žinia ta, jog Ninebot MAX G3 (US) modelį greitu metu bus galima užsakyti iš elektroninės parduotuvės DHgate. Šis modelis turi galingesnį 850W variklį bei neturi jokių apribojimų, t.y. ištraukus iš dėžės ir prisijungus prie Segway APP’so - turėsite galimybę padidinti greitį iki 45 km/val bei prieigą prie visų nustatymų.

Kaip „atrakinti“ G3 E?

Šiuo metu „Scooter Hacking Utility“ APP’so komanda dirba ties Ninebot MAX G3 modelio integracija, tam kad skirtingų regionų paspirtukus būtų galima „atsirakinti“ lengvai ir greitai - naudojant Bluetooth prisijungimą. Taigi, jeigu turite Europinį G3, greitu metu galite tikėtis, jog atnaujintas APP’sas suteiks galimybę išvaduoti paspirtuką nuo programinių apribojimų.

Verdiktas

Taigi, kokia mano nuomonė apie Segway Ninebot MAX G3 po visų bandymų? Tai vienas geriausių miesto paspirtukų. Galingas variklis leidžia pasiekti greitį, kurio važiuojant mieste daugiau nei užtenka. Taip pat, važinėjant kasdien nesusidūriau nei su vienu kalnu, kurio nepavyktų įveikti.

Dizainas lyginant su G2 stipriai pasikeitęs ir kiekvienam tikrai neįtiks. Pradžioje galvojau, kad G3 mechaninių elementų (ypač priekyje) kiek per daug, bet laikui bėgant prie to pripratau. Į Segway Ninebot MAX G3 žvelgiu kaip į paspirtuką skirtą šiandienai - tiek dizaino prasme, tiek savo turimomis technologijomis.

Segway Ninebot paspirtukas
MAX G3 (DHgate)
MAX G3 (AliExpress)
EU sandėlis
899 €
Kuponas: ATVYKSTA Į SANDĖLĮ
Pirmą kartą užsakinėji iš DHgate? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
899 €
Kuponas: ATVYKSTA Į SANDĖLĮ
Pirmą kartą užsakinėji iš AliExpress? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X