Samebike LOTDM200-II: ką gali šis biudžetinis elektrinis dviratis?

Antrasis šiais metais mano bandomas „fatbike“ dviratis gerokai skiriasi nuo prieš tai bandyto Duotts E26. Kol pastarasis universalus ir tinka praktiškai visiems keliams, šis dviratis labiau pritaikytas miestui. Jo pavadinimas ne itin skambus - Samebike LOTDM200-II. Tai sulankstomas ir kompaktiškas dviratis, kuris galbūt tiktų ir jums? Šioje apžvalgoje pabandysiu išsiaiškinti visas silpnąsias ir stripriąsias šio dviračio savybes.

Samebike LOTDM200-II

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Patogus ir minkštas važiavimas įvairia kelio danga

  • Sulankstytas užima gerokai mažiau vietos
  • NFC užraktas
  • Variklio galios pakanka įveikti gan stačius kalnus
  • USB-C tipo jungtis telefono įkrovimui

Kas mums nepatiko?

  • Pakankamai prasti stabdžiai nesuteikia pasitikėjimo
  • Komplekte esantys krepšys netinka šio dviračio bagažinei
  • Nėra kruizo kontrolės
  • Nykščiu valdoma greičio svirtis nepatogi norint išlaikyti vienodą greitį

Unboxing

Dėžėje saugiai supakuotas Samebike su nuimtu priekiniu ratu, pedalais ir sėdyne. Tai įprastas transportavimo būdas, tačiau skirtingai nuo daugumos kitų, bagažinė jau pritvirtinta. Komplekte visi purvasaugiai, instrukcijos, įkroviklis ir reikalingi įrankiai. Nustebino pridėtas abipusis bagažinės krepšys, tačiau pastarasis regis nuo kito modelio, nes bagažinė jam per plati… Nuo atidarymo ir paruošimo važiuoti, visiškai neskubant, prireiktų ne daugiau nei 30 min.

Žvelgiant į surinkto dviračio profilį, tai simpatiško ir neiššaukiančio dizaino dviratis. Pasirinkta pilka spalva, juodas logotipas ir juoda bagažinė puikiai dera kartu. Vienas įdomesnių elementų, tai storos padangos su baltu apvadu ir užrašais, primenantis automobilių ir motociklų padangas iš praėjusio amžiaus. 

Surinkimo kokybė

Pakalbėkime apie Samebike LOTDM200-II komponentus ir surinkimo kokybę. Ant vairo esantys valdymo mygtukai įprastose pozicijose. Kairėje variklio asistento perjungimo, apšvietimo, įjungimo / išjungimo mygtukai - viskas paprasta ir lengvai valdoma. Dešinėje pusėje galinių žvaigždžių (bėgių) perjungimo mygtukas ir svirtelė, taip pat nykščiu valdoma greičio svirtelė.

Rankenėlės guminės, tačiau ne iš pačių kokybiškiausių medžiagų, kaip ir stabdžių svirtelės. Per vidurį puikuojasi spalvotas ekranėlis, kuriame perduodama visa reikalinga informacija - greitis, pavara, baterijos likutis, įveiktas atstumas ir pan. Saulėtą dieną ir per poliarizuotus akinius viskas matoma puikiai. Ekranėlio apačioje taip pat USB-C (valio!) kištukas prietaisų įkrovimui.

Ne paslaptis, šis dviratis yra lankstomas ir sulenkimai vykdomi dviejose vietose. Visų pirma, vairo aukštį galima reguliuoti ir jį nuleisti ar pakelti. Vairas sulenkiamas per šoną žemyn, iki priekinio rato. Sulenkimo mechanizmas atrodo tvirtas, o užfiksavimo saugumą užtikrina ir papildomas kabliukas.

Antroji vieta, tai sulenkimas ties rėmo viduriu. Čia mechanizmas atrodo dar solidžiau, o jį atlenkti ar užlenkti yra pakankamai paprasta. Tačiau LOTDM200-II sulenkti per pusę nėra taip paprasta - vyriai regis per daug suveržti, tad pilnam šio dviračio sulankstymui reikia pastangų.

Dviračio rėmo viduje rasime ir bateriją. Jos pozicija fiksuojama raktu, o sulankstant ji neiškris. Įkrauti bateriją galima tiesiogiai ją išėmus ar per kištuką esantį dviračio korpuse.

Galinis purvasaugis dengia didžiąją dalį rato, o tai suteikia pasitikėjimo važiuojant šlapia ar purvina danga. Pritvirtinus jis nejuda ir nesidaužo į bagažinę, o pastaroji plati ir iš pažiūros tvirta.

Žvelgiant į visumą, Samebike LOTDM200-II atrodo pakankamai solidžiai. Taip, galima badyti pirštais į suvirinimo nelygumus, pigesnes dalis, tačiau verta nepamiršti, kad jo kaina sąlyginai nedidelė.

Važiavimo kokybė

Su sulenkiamais dviračiais patirties praktiškai neturiu, tad važiavimas su Samebike maloniai nustebino. Dėl reguliuojamo aukščio vairo ir sėdynės įsipatoginti ir rasti sau tinkamą poziciją labai lengva. Storos padangos ir minkšta sėdynė suteikia patogumo važiuojant tiek lygia, tiek prasta kelio danga. Gerai pritvirtinti purvasaugiai važiuojant nesidaužo - girdimas tik menkas traškėjimas (laidai, stabdžių rankenėlės ar pan.) važiuojant nelygiu keliu.

Deja, stabdžiai pakankamai prasti. Pilnam jų suveikimui rankenėles reikia gerokai įspausti, o sustojimui važiuojant 40 km/val greičiu reikia nemažo atstumo. Po įveiktų 50 km, pastarieji taip pat pradėjo smarkiai cypti. 

Kalbant apie elektrinio variklio asistento sistemą (PAS), LOTDM200-II turi greičio jutiklį, o variklis suveikia po sekundės ar kitos pradėjus minti ir sustoja po tiek pat laiko nustojus minti. Skirtingai nei anksčiau bandytas Duotts C29, ši sistema minant neperduoda visos galios. Tai reiškia, kad pradėjus minti pedalus „nešausite” į priekį, o įsibėgėjimas vyks švelniai ir palaipsniui.

Čia taip pat rasite 5 skirtingus asistento lygius, o kiekvienas iš jų padės iki tam tikro greičio. Važiuojant 1 lygiu, PAS suveiks iki 13 km/val, 2 lygiu iki 19 km/val, 3 lygiu iki 25 km/val, 4 iki 31 km/val, ir 5 iki 38 km/val.

Norint važiuoti naudojant tik elektrinį variklį reikia naudotis nykščiu valdoma greičio svirtele. Taip važiuojant išlaikyti vienodą greitį sudėtinga, nes pirštą išlaikyti vienoje pozicijoje sunku. Gaila, bet kruizo kontrolės šiame dviratyje taip pat nėra.

Įveikiamas atstumas ir maksimalus greitis

Pagal gamintoją vienu įkrovimu elektriniu varikliu nuvažiuojamas atstumas yra 40 km, o tuo pabandžiau įsitikinti ir aš. Taigi, bateriją pilnai įkraunu, padangas pripučiu iki maksimaliai leidžiamo slėgio ir leidžiuosi į kelionę aplink miestą. Įveiktas atstumas -  35.16 km.

Važiuojant lygioje vietoje didžiausias pasiektas greitis - 42 km/val. Iš tiesų, šis greitis pasiekiamas lengvai ir pastoviai.

Važiavimas į kalną

Samebike LOTDM200-II išbandžiau ir važiuojant į kalną. Pirmasis, Narbuto g. kalnas esantis Vilniuje drąsiai įveiktas, o didžiausias sulėtėjimas įvyko ties 27 km/val. Želvos g. kalnas pasirodė gerokai sudėtingesnis ir įveikiamas tik su pilnai įkrauta baterija. Stačiausioje vietoje greitis siekė 7 km/val.

Verdiktas

Samebike LOTDM200-II - tai pakankamai universalus elektrinis dviratis, kurį drąsiai galima naudoti tiek mieste, tiek lengvam pasivažinėjimui bekele. Storos padangos, minkšta sėdynė ir priekiniai amortizatoriai suteiks patogumo bet kokiame kelyje. Taip, hidrauliniai diskiniai stabdžiai būtų tikras privalumas, tačiau žvelgiant į šio dviračio kainą suprantama, kodėl jų nėra.

Pirmą kartą dviratyje matytas NFC užraktas leidžia ramiau palikti jį prirakintą, žinant, kad niekas jo neįjungs. Kai kurie dviračiai turi raktą, PIN kodą, o kai kuriuos dviračius reikia sulenkti, ištraukti ir išjungti bateriją, kas atima nemažai laiko, tad NFC užraktas - patogus variantas.

Akivaizdu, kad Samebike LOTDM200-II yra tiesioginis Engwe EP2 pro konkurentas. Be panašių dydžių ir techninių parametrų, Samebike turi kelis privalumus - NFC užraktas, USB-C įkrovimo jungtis ir žinoma patrauklesnė kaina.  

Elektrinis dviratis
Samebike LOTDM200-II
EU sandėlis
899 €732 €
Kuponas: NIUSBLTDTB
Pirmą kartą užsakinėji iš Banggood? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA: Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X