Pagal savo savybes „ant popieriaus” šis elektrinis dviratis atrodo labai patraukliai. Turintis mano itin mėgstamą sukimo momento jutiklį, iki 500W galią išvystantį variklį, 14.5Ah bateriją ir sveriantis vos 22,5 kg šis mažylis ketina pavergti mano širdį jo net nespėjus išpakuoti. Taigi, kartu su manimi kviečiu jus susipažinti su tikra miesto bitute PVY Z20 PRO EVO.
PVY Z20 PRO EVO
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Unboxing
Sprendžiant pagal dydį ir nežinant kas dėžėje atspėti tikrai nepavyktų, kad viduje dviratis. Supakuotas jis tvarkingai ir saugiai, o transportuojamas sulenkiamas. Vienas geriausių dalykų tai, kad jis praktiškai surinktas - tereikia išimti iš dėžės, įstatyti vairą ir sėdynę, įsukti pedalus, pripūsti ratus ir paveržti purvasaugius, ir šis mažylis pasiruošęs darbui.

Komplekte instrukcija, keletas poveržlių, kurių paskirties išsiaiškinti nepavyko, greičio rankenėlė ir įrankiai. Tiesa, pritrūkome vieno rakto purvasaugių pritvirtinimui, kuris per dėžėjė buvusią skylutę galėjo ir iškristi. Pilnam šio dviračio paruošimui gali užtekti ir 10 minučių.

Surinkimo kokybė
Nedideli ratai ir nedidelis Z20 rėmas atrodo puikus mažo elektrinio dviračio derinys. Laidai einantys pro rėmą gražiai paslėpti ir nieko iššaukiančio čia nerasite.

Ant vairo esantis ekranėlis nespalvotas, tačiau perduodantis visą reikiamą informaciją. Čia rasite ir apšvietimo, posūkių ir signalo mygtukus. Taip, šis dviratis turi posūkių svirtelę, o pastarieji matomi iš prie bagažinės pritvirtintos stabdžių / posūkių lemputės.

Kiek skirtingai nuo kitų gamintojų, mechaninių pavarų sistema ne Shimano, o microNEW. Stabdžiai mechaniniai diskiniai, tačiau dėl nedidelio išvystomo greičio to turėtų pakakti. Sėdynė iš minkštesnių. Reguliuojamo aukščio vairas ir sėdynė leidžia patogiai įsitaisyti.

Sulenkimo mechanizmas, tiek tvirtinimas, tiek vyriai atrodo kokybiškai. Dviratį, dėl jo lengvo svorio lengva pilnai sulankstyti ir išimti bateriją. Tiesa, sulanksčius pasigedau atramos ant kurios galima būtų pastatyti dviratį, kuris virsta ant priekinės žvaigždės.

Žvelgiant į visumą, neturiu blogo žodžio apie šio dviračio kokybę. Viskas atrodo tvarkinga ir apgalvota (išskyrus atramą sulanksčius), o detalių ilgaamžiškumą įvertinti galėsiu tik iš dalies, kol vyks testavimas.

Važiavimo kokybė
Šią dalį norėčiau pradėti nuskambėjęs kiek su išankstiniu nusistatymu. Su PVY Z20 važiuoti tikra palaima. Suprantama, jis neskirtas dideliam greičiui ar ekstremaliam važiavimui, bet sukimo momento jutiklis yra vienas iš tų aspektų dėl kurių iš karto duodu didelį pliusą.

Šiems jutikliams nesvarbus greitis, o savo elektrinio variklio pagalbą jie paskiria atsižvelgiant į tai, kokia jėga yra minama. Tai skatina minti ir judėti pačiam, nesivarginant važiuojant į kalną ar pajudant iš vietos.

Z20 PRO EVO turi 5 asistento lygius, kurių žemiausias prideda minimaliai pagalbos, o su aukščiausiu net nepajusite, kad minate pedalus. Norintys važiuoti tik elektriniu varikliu, gali tai padaryti sukiojama greičio rankena. Šis dviratis turi kruizo kontrolę, kurią tik išpakavus pavyko aktyvuoti pakėlus dviratį ir laikant greičio svirtį ties vienodu greičiu kelias sekundes. Deja, važiavimo metu to padaryti nepavyko, net ir keičiant įvairius nustatymus.

Kaipgi su bėgių perjungimo sistema microNEW? Čia likau nustebintas. Esu bandęs daugybę pigiausių shimano sistemų, tačiau nei viena iš jų taip sklandžiai bėgių neperjungia. Stabdžiai? Atstumas tarp rankenos ir svirtelės galėtų būti kiek mažesnis, tačiau išvystomam greičiui stabdymo jėgos pilnai pakanka.

Maksimalus greitis ir įveikiamas atstumas
Jei esate greičio mėgėja(-s), šią pastraipą galite praleisti. Kaip ir anksčiau minėjau, šis dviratis neskirtas greičiui. Nepaisant to, gamintojas deklaruoja maksimalų 32 km/val greitį. Pilnai įkrovus ir pasisvėrus su apranga (85 kg), pagal Strava programėlę lygioje vietoje pavyko pasiekti 30 km/val greitį.




Kaip su įveiktu atstumu? 50-60 km deklaruojamas atstumas atrodo optimistiškai, o man pavyko įveikti 34.32 km. Tai toli nuo gamintojo pažadų, bet manau, kad šiam mažyliui toks atstumas yra pats tas.
Važiavimas į kalną
Iš PVY Z20 PRO EVO stebuklų važiuojant į kalną nesitikėjau. Tačiau, Narbuto g. kalnas įveiktas ne lėčiau nei 18 km/val greičiu, o Želvos g. kalnas tapo neįveikiama užduotimi. Su pilnai įkrauta baterija pavyko įveikti tik pusę kalno.
Verdiktas
PVY asmeniškai, kaip gamintojas, anksčiau niekada nebuvo girdėtas. Galbūt tai išankstinis nusistatymas, bet iš šio gaminio tikėjausi daug mažiau nei gavau. Z20 PRO EVO tai dviratis, kurį visuomet norisi minti, su kuriuo norisi keliauti visur po miestą ir neskubant pamatyti viską aplinkui.

Negirdėta bėgių perjungimo sistema taip pat paliko gerą įspūdį, o valdyti variklį sukama rankenėle vienas malonumas. Jei skaitėte mano kitas apžvalgas, žinote, kad labai mėgstu kruizo kontrolę, kurią šis elektrinis dviratis turi (tačiau pasinaudoti taip ir nepavyko). Kas keisčiausia, kad jos man čia visai neprireikė, nes visų bandymų metu aš mėgavausi ramiu pedalų minimu.