Jau kurį laiką akį karts nuo karto patraukdavo elektrinė lenta, bet praeitus kelis sezonus taip ir neteko išbandyt nei vienos... Tiesiog, buvo įvairiausių galingų paspirtukų, vienaratis, sur-ron'as, todėl laiko viskam neužteko. Na bet pagaliau - pirmoji mūsų skraidanti lėkštė atkeliavo!
LAOTIE X5
Vertinimas:
Kas mums patiko?
Kas mums nepatiko?
Unboxing
Nors LAOTIE nėra kažkoks high-end brand'as, rinkomės jį dėl visai neblogų parametrų, patrauklios kainos ir galimybės užsakyti iš EU sandėlio, tad siuntimas užtruko tik 1 sav. Pati unboxing patirtis ganėtinai įprasta, viskas tvarkingai sudėta savo vietoje, na ir svarbiausia, jog saugiai. Niekas neapibraižyta, niekas nesugadinta, viskas liux! Pati lenta atrodo gan kokybiškai bei solidžiai, ratukai guminiai su tarpais, dizainas gražus, apačioje dar ir LED juotas įdėjo.
Paruošimas
Jeigu paspirtukus ir dviračius reik surinkinėt, tai ant šito LAOTIE X5 longboard'o išvis nieko nereikėjo daryt, tiesiog pasikraut pačią lentą, pasikraut valdymo pultelį ir buvo galima lėkt į trasą, t.y. mokintis pastovėt ir pavažiuot... Haha!
Pirmas kartas
Kaip ir minėjau pradžioje, tai buvo aplamai pirmas elektrinis board'as, ant kurio teko stovėti ir važiuoti, tad patirties ir įgūdžių galima sakyt buvo 0... Stovėsena čia jau visai kitokia nei ant kokio paspirtuko, prie kūno balanso bei kojų padėties taip pat reikėjo keletos ratukų apsipratimui. Na bet žinoma, lyginant su kokiu vienaračiu - tai čia viskas paprasčiau, ir pramokt važiuot, laikyt pusiausvyrą gaunasi greičiau bei lengviau.
Po kokių 15-20 min. prie valdymo pultelio buvo priprasta, važiavimas pasidarė stabilesnis, o manevravimas užtikrintesnis. Pasidarė labai smagu, iki kol nepabandėm perjungti nuo "low" and "high" galingumo... Tada pasidarė išvis DOUBLE FUN!
Pirmi įspūdžiai
Pirmam kartui iš esmės bandėm apsiprasti prie pačios lentos, valdymo, manevravimo. Nuvažiuot su maždaug 85kg apkrova pavyko apie 11km + dar liko ~20% baterijos. Išbandėm užvažiuoti ir į pačius stačiausius Vingio parko kalniukus - problemų nebuvo, nes visgi LAOTIE X5 aprūpinta 2x 1650W varikliukais, kurie užtikrina ne tik smagu pasivažinėjimą, bet turėtų puikiai tikt ir extreme'o gerbėjams!
Gamintojas deklaruoja iki 40 km/h max. greitį, bet pirmam kartui užteko įsibėgėt ir iki 25km/h. Next time jau reikės dėt full armour, šalmą ir bandyt greičiau! Kas dar patiko, tai jog su elektrine lenta tu gali valdyt ne tik gazą, bet ir stabdymą (stabdymas varikliais). O stabdymas ypač praverčia važiuojant nuo kalno, kai dar nesijauti visiškai stabiliai ant naujos transporto priemonės.
Pats valdymo pultelis yra įkraunamas per mini USB jungtį, tad nereik keisti baterijų ir tai manau yra pliusas. Šiaip, nors ir negaliu palyginti su kažkuo kitu, bet pultelis pasirodė toks truputi cheap, paprasto plastiko, gan lengvas, mygtukai, gazo/stabdžio ratukas irgi nothing special, na bet svarbiausia veikia. Yra šioks toks nedidelis dead zone and gazo sensoriaus, taip pat nežymus atsilikimas nuo gazo paspaudimo iki motorų aktyvavimo, bet tas važiavimui per daug netrukdo. Visgi tai tik entry / mid-range lenta.
Likus ~25% baterijos likučiui - pasijautė, jog sumažėjo galia važiuojant ant "LOW" mode, bet perjungtus ant "Medium" ar "High" - lenta vėl šovė į priekį kaip raketa. Na ir ant pačio galo, kažkas užsigliučinio ant pačio pultelio, gazo staigiai paduodavo ir paskui atleidus tas gazas užsilikdavo dar kokią 1 sec. Tai nežinau ar čia dėl baterijos ar kažkas pačiame pultelyje, reikės pačekinti per kitą važiavimą.
Paskutinis dalykas, kas galėtų būt geriau - tai motorų / diržų skleidžiamas garsas. Asmeniškai norėtųsi, jog elektrinė lenta veiktų tyliau, ypač važiuojant žemesniais greičiais. Dabar gaunas, jog "triukšmauja" garsiau už klasikinius Xiaomi / Ninebot paspirtukus. Iš kitos pusės, važiuojant 20km/h+ tas motorų garsas sumažėja, yra mažiau pastebimas.
Verdiktas
Su elektriniu longboard'u važiuot tikrai labai patiko ir gavos labai smagi pramoga! Tokia transporto priemonė dėl savo mažų ratukų reikalauja geresnės ir lygesnės kelio dangos, nes pravažiuot per kokias duobutes ar kitus didesnius nelygumus - atsiranda nesaugumo faktorius. Plius dar ir stabdymo kelias yra ilgesnis nei ant paspirtuko, vienaračio ar dviračio.
Jeigu nuo namų iki darbo yra nutiestas geras kelias, nėra labai daug bordiurų ar kitų kelio kliūčių - tuomet tokią elektrinę lentą galima naudot kaip ir transporto priemonę. Tačiau visais kitais atvėjais - visgi manau, jog tai labiau priemonė smagiai pramogai bei, žinoma, trend'o dalis!
Galios man asmeniškai ant LAOTIE X5 modelio yra per daug, bent jau kolkas. Dar kol nesijaučiu stabiliai ir užtikrintai - spaust per daug nesinorėjo ir 80% buvo pravažiuota ant mažiausio galingumo nustatymų. Tai galbūt dabar netgi svarstyčiau ir apie pigesnį ir mažiau galingesnį LAOTIE R5 modelį, manau jo pilnai užtektų pramogoms!