Elektrinis miesto dviratis DYU C6 – vienas iš geresnių pasirinkimų savo klasėje?

2023-07-20

Elektrinis dviratis DYU C6 atkeliavo iš Geekbuying el. parduotuvės. Jokių papildomų mokesčių mokėti nereikėjo, nes prekė buvo išsiųsta iš EU sandelio. Siuntos keliais rūpinosi DPD kurjerių tarnyba. Siuntinys atkeliavo vos per 2 darbo dienas!

DYU C6

Vertinimas:

Customers served! 0 Customers served!

Kas mums patiko?

  • Kokybiškai surinktas: tvirtas rėmas, niekas negirgžda, nebilda
  • Nedidelis svoris, tik 22kg
  • Komplekte pridedamas krepšys, tvirta bagažinė, purvasaugiai

  • Lengvai ištraukiama baterija su patogia rankenėle
  • Patogi sėdynė / balnas, reguliuojamas sėdynės aukštis
  • Manevringas ir smagiai rieda miesto gatvėmis

Kas mums nepatiko?

  • Galinis žibintas veikia nuo elementų
  • Nėra galimybės reguliuoti elektros variklio pagalbos lygio
  • Iš vietos nuspaudus pilną gazą - jaučiamas motoro trukčiojimas
  • Nėra integruoto laikiklio dviračio spynai vežiotis
  • Nėra ekraniuko detalesnei informacijai apie nuvažiuotą atstumą, baterijos likutį ir pan.

Kurjeriui susisiekus su manimi, jis paminėjo jog siunta bus didelė, pirma mintis šovusi į galvą – velnias, kaip reikės įsinešti. Tačiau kai atvyko, nepasakyčiau jog ji tokia ir didelė. Labai pagelbėjo įpakavimo šonuose esančios rankenos, kurios skirtos transportavimui. Gamintojui didžiulė padėka už tokį sprendimą. Rankenos ne tik pakuotės galuose, tačiau ir iš šonu, jog nešant vienam patogu viena ranka imti iš vieno šono krašto, o kita iš kito.

Unboxing

Dviratis saugiai supakuotas į transportavimo dėžę – pakuotę. Šios pakuotės turinys: dviratis, krepšys, baterija, įkroviklis, raktelis baterijos įjungimui, prirakinimo „grandinė“ su raktu, instrukcijos, įvairūs įrankiai dviračio surinkimui. Pačiam reikėjo užsidėti: priekinį ratą, priekinį sparną, priekinį žibintą, krepšį, vairą, pedalus. Visi daiktai supakuoti ypatingai kruopščiai.

Kokybė

Mūsų sąskaitoje jau nemažas skaičius išbandytų elektrinių dviračių. Iš miesto tipo dviračių šiam gamintojas tikrai skyrė daugiau dėmesio į kokybę, nei į kiekybę. Rėmas – tvirtas, suvirinimo siūlės tolygios, nesimato jokių „kliurkų“. Prie rėmo prisukta stovėjimo kojelė standi. Atsilenkia nedideliu kojos mostu. Jos aukštį galima šiek tiek pasireguliuoti.

Stabdžiai – kaip ir daugeliui biudžetinės klasės dviračiams sudėti pigesnio varianto. Tačiau trinkelės neskleidžia tokio didelio garso kaip pvz. FIIDO modelių. Pradžioje, reikėdavo gerai užspausti stabdžių rankenėles jog sustotum, bet po kurio laiko trinkelės prisitrynė ir dabar stabdymas kur kas efektyvesnis.

Sėdynė – patogi ir minkšta. Plius ji atsilenkia jeigu norima ištraukti baterija. Turi greito atveržimo mechanizmą, jeigu reikia pasikoreguoti jos aukštį. Bėgiai – SHIMANO firmos, taip pat biudžetinės klasės. Surinkus dviratį reikėjo truputėlį, bet labai nedaug pareguliuoti jog sklandžiau įjungtų aukščiausią 6 pavarą. Visos kitos – be problemų!

Vairas – turi tik vieną galimą aukštį, bet prisisuka vieninteliu varžteliu. Patogu jeigu reikėtų išrinkti dviratį transportavimu. Priekinis krepšys – plastikinis, atvyko šiek tiek deformuotas. Transportavimo dėžėje, krepšys viduje dar turėjo putplastį. Tai man labai keista kaip jis deformavosi, galbūt jau iš gamyklos toks atkeliavo.

Bagažinė – ypač tvirta! Likau labai maloniai nustebęs, jog ji pagaminta iš storo metalo. Pajudinus – jokio klibėjimo ar lankstymosi. Net nėra ką lyginti su tais ekonominės klasės dviračiais, kurie pastatomi prieš vasaros sezoną gerai žinomų parduotuvių tinkluose.

Elektronikos valdymo mygtukai – ekonomiškos klasės – veikia, nestringa, tiek ir tereikia. „Gazo“ rankenėlė, ant dešinės vairo dalies. Sukasi tik nedidelė jos dalis, o ne visa šios pusės rankenėlė. Priekinių šakių amortizatorius pigus, spyruoklių tipo. Tačiau veikia puikiai, be jokių traškėjimų ar panašių trikdžių.

Funkcionalumas

Baterija 36V 12.5Ah talpos. Turi rankenėlę nešimui. Įsistato į tam skirtą vietą dviračio rėme tarp sėdynės ir galinės bagažinės. Įkrovimo lizdas jos viršutinėje dalyje dešinėje, paslėptas po atsiveriančiu dangteliu. Kairiame šone taip pat viršutinėje dalyje - spyna, skirta baterijos įjungimui / išjungimui bei atrakinimui norint ją ištraukti.

Atrakinus ir nuspaudus ant dešinės vairo pusės įjungimo mygtuką, aktyvuojasi beveik visa elektronika esanti ant dviračio. Po įjungimo, virš šio mygtuko užsidega žalios lemputės, jų kiekis nurodo kiek liko baterijos.

Priekinis žibintas naudoja pagrindinę bateriją, jo įjungimo mygtukas yra ant kairės pusės vairo dalies, gan didelis. Galinis žibintas naudoja atskirus elementus, jo įjungimo mygtukas ant žibinto korpuso. Dviračio skambutis aktyvuojasi kartu su pagrindiniu elektronikos mygtuku. Jo garsas yra ganėtinai skambus, arti privažiavus tikrai galima išgąsdinti.

Elektros variklis patalpintas galinio rato ašyje, čia kaip jau ir daugumos elektrinių dviračių. Deklaruojama galia 350W. Veikti gali arba nuo dešinės vairo rankenėlės pasukimo, arba kaip pagalba minant pedalus.

Kas patiko?

Dviratis išvaizdus ir surinktas tikrai kokybiškai. Tvirtas rėmas, niekas negirgžda, nebilda. Lengvai valdomas miesto gatvėmis. Priekinis ratas kaip ir sėdynė turi greituosius priveržimus. Kitam asmeniui patogu greitai pasikeisti sėdynės aukšti ir lėkti į miestą savais reikalais.

Priekinis krepšys turi kelis tvirtinimo taškus todėl prisiveržia standžiai. Nedidelis maišelis su pirkiniais jam bus tikrai nebaisus. Galinė bagažinė tikrai nebijos net ir vaikiškos kėdutės, pagaminta iš storo metalo. Komplekte papildomai pridedama dviračiui prirakinti reikalinga spyna, o jos komplekte du raktai.

Dviračio elektronikos įjungimo raktai taip pat du, labai patiko tai jog jie išsitraukia po pasukimo į įjungimo poziciją, mažiau baimės juos pamesti kelyje. DYU C6 taip pat turi ir kruizo kontrolę. Palaikius akseleratoriaus svirtį ~7 sekundes, aktyvuojasi automatiškai.

Kas nepatiko?

Iš vietos nuspaudžiant gazo rankenėlę iki galo, variklis perduoda šiokį tokį drebėjimą, bet tik pajudant, vėliau viskas tvarkoje. Tikriausiai reikėtų galingesnio variklio. Komplekte prirakinimo spyna pridėta, tačiau jai pakabinimo / pritvirtinimo nėra jokio, todėl tenka visada vežiotis priekiniame krepšyje.

Galinis žibintas veikia nuo elementų, nesuprantu  tokio gamintojo sprendimo, juk tikrai buvo galima padaryti kaip ir priekinę nuo pagrindinės baterijos. Manau nesudėtinga pačiam persidaryti šią vietą.

Nėra galimybės reguliuoti elektros variklio pagalbos lygio. Todėl nenorint pagalbos, kad ir tiesiame kelyje teks išjungti pagrindiniu mygtuku. Garsinis skambutis taip pat veikia nuo dviračio baterijos, tad jeigu elektronika išjungta - skambučio taip pat nebus.

Nors komplekte ir yra spyna prirakinimui, tačiau po 3 karto prirakinus dviratį, raktas nebeišsitraukė ir teko ieškoti pagalbos kas gali nukirpti tą trosą. Su nedidelėmis žnyplėmis, trosą pavyko nukirpti iš antro karto. Nežinau ar man pakliuvo brokuota spyna, ar jos tokios visos, todėl siūlau būti atidiems.

Ar verta pirkti?

Pagrindinis klausimas, ar verta skirti savo sutaupytas lėšas tokiam miesto dviračiui? Mano manymu tikrai taip. Vyrų auditorija gal ir nelabai, tačiau palepinant savo daliąją lytį, pirkinys tikrai atneš džiaugsmo.

Klasikinio dizaino miesto dviratukas. Net ir pačiam važiuojant su juo iki reikiamo taško, daug kas palydi žvilgsniu. Na bet tai dar gali būti ir dėl to jog važiuoja vyras priekiniame krepšyje prisidėjęs įvairių maisto produktų. Haha... O prisiminus pirmąją kelionę iki parduotuvės savo žmonai gėlių, tų žvilgsnių buvo dar daugiau. 

Su mano svoriu naudojant tik elektrą, pavyko nuvažiuoti apie 30km. Šis atstumas buvo įveiktas miesto keliais, kuriuos sudarė tiek lygūs keliai, tiek įvairios pakalnės. Važiuojant į statesnį kalną, galios šiek tiek pritrūksta, tačiau įjungus pirmą pavarą, sunkumas minti nejuntamas.

Kodėl išskiriu būtent šį dviratį kad ir iš FIIDO gamintojo. Vien dėl to jo tvirtumo. Niekas negirgžda ar nekleba taip kaip FIIDO modelių. Išskirčiau šiuos jo privalumus:

  1. Tikrai išvaizdus, kokybiškas miesto dviratis
  2. Pakankamai nedidelio svorio, tik 22kg
  3. Turi priekyje krepšį bei gale tvirtą bagažinę
DYU C6 elektrinis dviratis
Juodas / Baltas (Geekmaxi)
Juodas
Baltas
EU sandėlis
879 €599 €
Kuponas: zviWrGkZ
Pirmą kartą užsakinėji iš Geekmaxi? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA:Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
879 €699 €
Kuponas: NNNFRDYUC6
Pirmą kartą užsakinėji iš Geekbuying? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA:Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.
EU sandėlis
879 €699 €
Kuponas: NNNFRDYUC6
Pirmą kartą užsakinėji iš Geekbuying? Sužinok, kaip užsakyti!
INFORMACIJA:Jokių papildomų mokesčių ar muitų perkant iš EU sandėlio
Siuntimas iš EU sandėlio vidutiniškai trunka apie 1-2 sav. Jokių papildomų mokesčių ar muitų mokėti nereikia, viskuo pasirūpina pardavėjas.

Nori sužinot daugiau apie geriausius 2023 metų elektrinius dviračius iki €1000? NiuxTech sudarė asmeninį TOP paspirtukų sąrašą ir palyginimą su kitais modeliais! 

Geriausi 2023 metų elektriniai dviračiai!

Patarimai

2023-05-27

2023 perkamiausi elektriniai dviračiai iki €1000. Atrinkome ir palyginome geriausius!

2023 perkamiausi elektriniai dviračiai iki €1000. Atrinkome ir palyginome geriausius!

Nuolaidos

2024-02-28

Xiaomi elektrinė oro pompa 2: paspirtukams, dviračiams, kamuoliams dabar už €33

Xiaomi elektrinė oro pompa 2: paspirtukams, dviračiams, kamuoliams dabar už €33

Nori sužinoti TECH pasaulio naujienas ir geriausius pasiūlymus pirmas?

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę.

Stebėkite šio produkto kainą

Kai tik turėsime naują kuponą, informuosime jus el. paštu. Atsisakyti naujienlaiškio galėsite bet kuriuo metu.

X
X